10.03.2014

Oryginalny tytuł, którego nie jestem w stanie wymyślić :D

Hej, hej :D Po nadzwyczaj głupim tytule pewnie domyślacie się, że to notka informacyjna! Mam nadzieję, że przynajmniej 3/4 czytelników ją przeczyta :>

Bez owijania w bawełnę (owijania xDDD W BAWEŁNĘ XDDD)!
Po dodaniu prologów (tak, są już dwa ^^) parę osób pisało, że mam skończyć to opowiadanie i zacząć nowe z jednym z tych prologów. Okay, mogłabym to zrobić, ale:
a) były też osoby, które mówiły, że nie mam go od razu kończyć
b) jeszcze parę tygodni temu obiecałam Wam, że to będzie to jedno jedyne opowiadanie, które skończę

A więc zakładam ankietę, w której proszę o głosy i tak: jeżeli będzie więcej głosów za tym, żeby je skończyć, to ja napiszę epilog i koniec. Byłabym jednak bardziej przychylna, żebyście się jeszcze trochę pomęczyli i ja bym w miarę szybko napisała rozdział, w którym romans Leonetty się wydaje, może napisałabym poród dziecka Leoncesci (chociaż gdybyście nie chcieli to bym to po prostu odpuściła i w tym czasie mogłabym również zacząć pisać rozdziały na nowe opowiadanie :)

W weekend postaram się również dopisać chociaż jeden prolog i wtedy pojawi się ankieta, w której będziecie mogli zagłosować, który prolog ma być początkiem opowiadania. Wtedy pojawi się pewnie kolejna bezsensowna notka, ale trudno xD

Napisałam oba prologi tak, żeby najpierw pisać akcję przed, potem wcisnąć w któryś tam rozdział ten fragment z prologiem i pisać dalej. Tak dla tych, którzy się nie domyślili czy coś :D Kolejny również postaram się tak napisać, ale jak mi się nie uda to pod spodem napiszę wyjaśnienie mniej więcej o co chodzi ;)

W razie jakiś pytań, piszcie w komentarzach pod tym postem lub w zakładce z prologami. Z boku również pisze kiedy zakładka była aktualizowana i ile jest w niej prologów.

Kto przeczytał tą - jak na mnie krótką - notkę, niech napisze tytuł filmu, który obejrzał ostatnim razem :)

40 komentarzy:

  1. Nie oglądam filmów, nie stać mnie na telewizor xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem powinnaś dać jeszcze te parę rozdziałów z tego opowiadania film który dopiero co oglądałam i lubię saga zmierzch fajnie by było jeżeli ktoś by to napisał tu mi się najbardziej kojarzy z bohaterów:
    Edward-Leon
    Bella-Violetta
    Jacob-Diego lub Thomas jak byś wolała
    Alice-Francesca
    Jaspers-Marco
    Rozalie-Ludmiła też w Violettcie nie lubiła do trzeciego sezonu Violetty
    Carlisle-tu mam pustkę
    Esme-tu też nie wiem
    Emmett-Federico
    Charlie-Herman
    No na inne pustka nie jestem pewna może w ogóle nie czytałaś lub nie odlądałaś tego Kasia Blanco

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oglądałam Dziewczyny z drużyny 4 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miasto 44 oglądałam na 100% ;D
    Potem mogło coś być, ale seryjnie nie pamiętam ;c
    Lecę czytać prologi <333
    Ale chciałabym jednak, żebyś to opowiadanie skończyła tak jak miało być, bo mnie się ono bardzo podoba ^^
    Dlatego też tak właśnie głosuję w ankiecie ;*
    Czekam na kolejną notkę, rozdział ;(
    Buziaki ;*
    Katarina

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kończ jeszcze tego opowiadania.
    To będzie bezsensu.
    Niech akcja dalej się powoli toczy.
    Nie musisz spieszyć się z końcem.
    Ja to opowiadanie uwielbiam <33
    Czekam na kolejny rozdział :**

    Jaki ja film oglądałam ostatnio? O.o
    Chyba Krainę lodu xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Skończ obecne opowiadanie xD
    Napisz z parę jeszcze rozdziałów a potem zacznij nowe opowiadanie ;*

    Mmm... Pan i Pani Kiler xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kończ jeszcze tego opowiadania!!!
    A i możesz nie pisać tego porodu

    Co do filmu to " Jestem na Tak"

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Pytanie: Kiedy prolog z pingwinami?
      Film: "Niezgodna" - wcale nie oglądam wiele razy :D SKĄD TEN POMYSŁ?
      Czmu Theo się mnie boi? ;(
      Misiek pozdrawia

      Usuń
  9. Trzy metry nad niebem ! <3
    Wolałabym, żebyś jednak zakończyła to opowiadanie bo jestem ciekawa zakończenia no ale zrobisz jak zechcesz. I tak zawsze będę cię czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zostań jeśli kochasz i miasto 44

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam, zagłosowałam i czekam :D
    Colombiana

    OdpowiedzUsuń
  12. Inna Kobieta super film opowiada o tym ze dziewczyna prawniczka umawia sie z facetem i potem dowiaduje sie ze on jest zobaty i ta zona dowiaduje sie o kochance powoli sie zaprzyjazniaja i potem poznaja trzecia kochanke i chca go zwalczyc i obejrzyj na necie wspanilay film. I bratem tej zony moglby byc leon a violetta to niekochanka nr 1 a kochanka nr 2 to ludmila ale ona byla tu dobra

    OdpowiedzUsuń
  13. "Piła 3D" (Tak, lubię takie filmy ^^)
    Ja tam nie narzucam Ci niczego. Zrobisz jak sama będziesz chciała, nikt nie może Ci od tak kazać kończyć w 3 sekundy tego opowiadania.
    Jednak pamiętaj, że jak już skończyć to prosiłabym o:
    1) g;
    2) i;
    3) prolog drugi;
    Jednakże preferuję te dwa pierwsze. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Co do prologu to zdecydowanie 2 z pośród tych trzech, a co do filmu to Dawca Pamięci. nawet. Nawet

    OdpowiedzUsuń
  15. Dodaj jeszcze kilka rozdziałów a filmy to rodzinne rewolucje ogólnie komedie z adamem sandlerem, saga zmierzch i pomimo że to książka to dotyk julli, sekret julli, dar julli.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dodaj jeszcze kilka rozdziałów a filmy to rodzinne rewolucje ogólnie komedie z adamem sandlerem, saga zmierzch i pomimo że to książka to dotyk julli, sekret julli, dar julli.

    OdpowiedzUsuń
  17. Barbie i tajemnicze drzwi.
    Z 5 letnią kuzynką. :-) <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostań, jeśli kochasz <33

    OdpowiedzUsuń
  19. Tytuł nieznany hehe
    To było o ludziach na uniwersytecie, którzy śpiewali a`capella
    ( nie jestem pewna pisowni :p ) Brali udział w jakimś konkursie i dzięki takiej jednej dziewczynie wygrali. Całkiem spoko film.
    Jeśli ktoś kojarzy coś tego typu to może mi przypomnieć tytuł haha.
    Zapraszam na mojego bloga -> ncleonyvilu.blogspot.com

    Pozdrawiam ~Mystery

    OdpowiedzUsuń
  20. OJ MIEJSCA BY ZABRAKŁO ALE OSTATNIO TO CAŁĄ SAGE ZMIERZCH I JESTEM NUMEREM 4.TRZY METRY NAD ZIEMIA

    OdpowiedzUsuń