7.24.2014

To co każdy kocha, czyli notka informacyjna

Mam nadzieję, że każdy wyczuł sarkazm w tytule :p

Tak więc powinien być rozdział, ale jest napisana bardzo mała jego część, a ja tak jakby się zacięłam, więc jest notka :D

1# Wspominałam już, że 2 sierpnia przyjeżdża mój tata. Jako, że ostatnio aż za bardzo domagacie się rozdziałów, postanowiłam wspomnieć jeszcze raz :> Tata przyjeżdża do Polski 2-3 razy na rok, dla mnie to naprawdę mało i dlatego staram się nie spędzać tego czasu przed komputerem - tak będzie i teraz. Rozdziały będą się pojawiać na 100% do 9.08; nie wiem, czy będzie ich dużo, ale będą w miarę regularne. Po 9 natomiast wyjeżdżam w góry. Nie wiem, jak długo tam będę, czy wezmę laptopa, czy będzie WiFi. Podejrzewam, że będzie ale na 100% nie wiem. Natomiast z laptopem, nie wiem, czy pozwolą mi go brać i czy w ogóle będę chciała. Teraz to, co wiem XD. Jeśli będę miała laptopa, postaram się w wolnej chwili coś pisać i może uda mi się to dodać :]

2# Tak, jak wspominałam zacięłam się podczas pisania rozdziałów. Mam pomysły, ale na dalszą część, a nad tą muszę się zastanowić :) Chciałam dodać jakiegoś One Shot'a - mam 3 pomysły i 3 zaczęte, ale a) nie wiem, który skończyć, b) wszystkie wydają mi się jakieś durne :p

3# Pamięta ktoś może One Shot'a "Udawana narzeczona"? Bo od dłuższego czasu chodzi mi po głowie myśl, aby zrobić z tego opowiadanie :) Wszystko zaczęłabym od początku; byłby prolog, rozdział 1 itd., ale decyzja należy do Was :> Założyłabym drugiego bloga i już bym pisała tam rozdziały, z tym, że pojawiłyby się one dopiero po wakacjach. Więc piszcie w komentarzach i głosujcie w ankiecie, którą zaraz zrobię :p

Tyle, zapraszam do komentowania 16 :P

Nicol :*

22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o mnie to ja chcieć drugie opowiadanie i miłego wyjazdu :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. 1) Jedź, ja też prawdopodobnie się tam wybieram ^^
      2) Jestem lepsza mam 8 zaczętych i nie chce mi się kończyć xDDDD
      3) Chcemy ^^

      Usuń
  3. Super , co do drugiego opowiadania jestem za . Życzę weny i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1) Jedź, nie przejmuj się. Będę czekać ^^ Miłego wyjazdu :*
    2) Na pewno nie są durne, tylko tak mówisz :D
    3) TAK ♥ chcemy i to bardzo ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Na rozdział poczekamy :)
    Udanego wyjazdu i miło spędzonego czasu z tatą :*
    Jeżeli chodzi o drugie opowiadanie to ja także jestem za <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Na rozdział (tak jak mówiłam) mogę poczekać nawet kilka miesięcy xD
    co do opowiadania, to ten pomysł mi się podoba !
    Zgaduje, że nie bd to o Leonettcie ;(( (bo mówiłaś że już nie ogl itp) ale tak czy siak będę to czytała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie o Leonetcie :D Gadam i robię różne chore rzeczy :p

      Usuń
  7. A Rozumiem też mam tak z tatą.
    B Udanego wyjazdu.
    C Tak zacznij na nowym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Baw się dobrze + ja chcę drugiego bloga xD

    OdpowiedzUsuń
  9. 1) Życzę miłego i udanego wyjazdu! :*
    2) Wcale nie są durne!!
    3) Chcemyyy baaaaardzo!!!!! <333
    Poozdrawiam! <3
    http://leonviolettayfranymarcoo.blogspot.com/2014/07/rozdzia-10-wyjazd.html <-------------- Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Baw się dobrze na wyjeździe i z tatą. Nie wiem jak inni, ale ja to rozumiem. Wakacje (i nie tylko zresztą) to taki czas, gdzie można nieco nadgonić z blogiem, ale nie można popadać w paranoję. Przecież nikt normalny nie będzie siedział 24 godziny na dobę przez cały tydzień żeby codziennie dodawać rozdziały i to jak najdłuższe itd. Kiedyś trzeba odpocząć, no nie?
    Także ja Ci życzę weny i na rozdział będę czekać tyle ile będzie trzeba. Bez pośpiechu i nie masz, co się przejmować komentarzami, które tego nie rozumieją. Naprawdę. ;d Chociaż sama wiem, że one potrafią wytrącić z równowagi.
    W ankiecie już zagłosowałam i jestem oczywiście na tak. ;D
    A tak pisałaś, że nie będziesz pisała więcej o Leonettcie ;d
    Co do jednorazówek to na pewno pomysły są fajne, a Ty, jak to Ty mówisz inaczej. Już kiedyś o tym chyba pisałam, tyczyło się to bodajże końcówek rozdziałów ;d Wiec powtarzać się nie będę :D
    Życzę miłych wakacji i przepraszam, że ostatnio nie komentowałam. Baw się dobrze. ;**
    Candy. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wyżej: robię i piszę durne rzeczy :D Raz chcę o nich pisać, raz nie... ;|

      Tak, było o końcówce, a ja nadal sądzę, że były kiepskie! :D Tak samo jak te pomysły - mogłyby być fajne, ale są niedopracowane itd. ://

      Usuń
    2. Moja droga, kochana Nicol. Nie mam pojęcia, co ja mam Ci napisać, żeby Ci wbić do głowy, że nie były słabe i Twoje pomysły też na pewno nie są słabe. Ale tak, jak kiedyś pisałam, prawo autora polega na tym, że można się krytykować do woli ;d
      Coś jeszcze chciałam napisać, ach ta skleroza...
      Wcale nie miałaś powodów, aby tak pisać, a ja i owszem mam je. Bo zrąbałam większość fragmentów i właściwie tylko z końcówki jestem zadowolona, bo wyszła prawie tak jak chciałam. ;D
      A co do pisania o Leonettcie. O tym też kiedyś wspominałam.
      To temat na topie i jak widać łatwiej o czytelników, bo więcej osób czyta te opowiadania niż jakiekolwiek inne, nie łudźmy się, taka prawda.
      Ale mogę Ci sprzedać mój pomysł na nowe opowiadanie, znaczy nie pomysł, a podpowiedź odnośnie bohaterów. Nadaj im inne imiona, a twarz niech użyczą im Martina i Jorge. Fani Leonetty będą zadowoleni, a Ty nie będziesz musiała po raz kolejny pisać Viola/Leon. Wiesz, o czym mówię, nie? :D
      Żeby jednak nie było, to tylko sugestia ;d

      Pozdrawiam Cię cieplutko ;**
      Candy. ;**

      A i wcale nie pomyślałam, że jesteś niezrównoważona psychicznie! :D I bym tego nie zrobiła. ;)

      Usuń
    3. Ty wiesz, ja wiem swoje :p (z tą różnicą, że ja wiem lepiej :D)
      Mi się tam podobało u Ciebie WSZYSTKO, i tego się trzymam ;>
      Zauważyłam co do czytelników, i myślę, że mogłabym pisać nawet te imiona itp., ale jak widzę blond łep Tini to mi się to Violettą rzygać chce XD Tak, wiem, że moje problemy są niedorzeczne ;D

      Pozdrawiam :*

      Nicol <33

      Usuń
    4. Polemizowałabym na temat, że wiesz lepiej, ale nie będę Ci więcej bloga zaśmiecać, więc przystanę na pierwszą część zdania, że Ty wiesz swoje, a ja dodam, że ja wiem swoje. :D
      Drugiego zdania nie skomentuję, ale dodam, że mi generalnie się u Ciebie też wszystko podoba (ba, nie tylko mi), a i tak marudzisz (jednak wciąż będę się upierała, że jest genialnie :D)
      Czyli nie jestem sama, która ma takie spostrzeżenia. Być może problem jest niedorzeczny, ale jednak w sumie mam ten sam. Wygląda teraz jak tleniona lala i w sumie drażni mnie fakt, że tatuaże nie, ale tlenić włosy tak. ;D Także po prostu nie możesz patrzeć na nowe zdjęcia - zostań przy starych, albo podciągnij charakter pod wygląd ;d
      Dobra, już przestaję pisać, bo zaczynam za dużo sugerować. ;d
      Całuję ;** i ściskam <3
      Candy. ;*

      Usuń
    5. Zdjęcia co prawda żadne mi nie pasują, bo albo wygląda na nich jak dzieciak, albo jak plastikowa lala, a nie do końca tak wygląda Vilu w mojej wyobraźni, w tym, opowiadaniu :D Ostatnio po prostu zaczęłam wyobrażać sobie inne postacie, i dlatego też nie ma tutaj zdjęć :p

      Usuń
  11. Nie martw się o nas, baw się dobrze z tatą! Nie przejmuj się w ten czas blogiem.
    Ciesz się wakacjami.
    Jeśli chcesz pisać bloga o tym OS to pisz jeśli masz na niego pomysły :).
    Życzę miłych wakacji i dużo weny na rozdziały :).
    Czekam na ciebie :* i nowy rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy wyjedziesz nie musisz dodawać rozdziałów. Powinnaś odpoczywać, a nie pisać dla nas rozdziały.
    Na pewno nie są durne.
    To mój ulubiony OS! Bardzo bym chciała abyś założyła o tej historii bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanego wypoczynku i czasu spędzonego z tatą :)
    Co do tej historii z OS ' em to TAKK !



    OdpowiedzUsuń
  14. Przeczytałam notke.Pamiętam OS.Mogłabyś zrobić opowiadanie.Wybór należy do ciebie.<3

    OdpowiedzUsuń