6.10.2014

Możecie bić, pozwalam

Kolejna niepotrzebna notka, której nikt nie przeczyta, ale co tam... Lubię truć Wam dupę. Krótko, zwięźle i na temat. Miałam wrócić 27 czerwca, ale nie wytrzymuję psychicznie, więc wracam dzisiaj. Rozdziały będą pojawiały się rzadziej do końca roku szkolnego, ale mam nadzieję, że i tak nie będą takie najgorsze. Bla, bla, bla, możecie płakać, pisać, że jestem durną idiotką, która odchodzi i po tygodniu wraca, w tym momencie mi to zwisa. Zapraszam do hejtów ;*
Jeśli ktoś tu jeszcze jest, niech napiszę tą głupią kropkę ;)

42 komentarze:

  1. ................................. Nawet nie wiesz jak się cieszę.Od razu ten gorący dzień stał się bardziej przyjemny!!!Milion kropek dla Ciebię!!!Lovciam bloga i bardzo się cieszę.W końcu wróciłaś!!!!Hura!!!Tak,bije mi w dekiel.<3

    OdpowiedzUsuń
  2. .......... Oczywiście że będę czytać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nicol powraca! <333
    Pozdrawiam z Zakopanego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. .Czytałam, Czytam i będę Czytać. Uwielbiam twoje opowiadanie i cieszę się , że wracasz . Powodzenie w pisaniu . Życzę dużo pomysłów na rozdziały !
    Pozdrawiam :*******

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaa!!!
    Wracasz!!!
    Nawet nie wiesz jak się cieszę.
    Po prostu stęskniłam się za twoimi rozdziałami.
    Ja to głupia jestem, jak mogłam w ogóle pomyśleć,
    Że tu nie wrócisz.
    Lovciam cię i trzymaj się, do zobaczenia.
    Colie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. AAAAA!!!!!
    Wreszcie wracasz!!!!
    Już nie mogłam się doczekasz aż wrócisz <333
    Codziennie sprawdzałam czy może się jednak rozmyśliłaś i wracasz, i nagle wchodzę i notka od cb <3 Mam dzień dziecka dzisiaj XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejkuu.. wracasz
    Czekałam i cały czas będę z tobą
    Pamiętaj ..

    OdpowiedzUsuń
  9. . SUPER ŻE WRACASZ

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej nawet nie wiesz jak.ja sie ciesze <3
    Heh ale sie złożyło ja odchodze ty wracasz xD

    Czekam na rozdzial

    Buziaki

    By;Iśka xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, najgorszy dzień na świecie xd Dwie apokalipsy blogowe ://
      Wiesz... Możesz zrobić mi prezent na urodziny i wrócić ;p

      Usuń
    2. A kiedy masz urodzinki xD

      Usuń
    3. 14 lipca, ale ja lubię prezenty przed urodzinami:p Najlepiej jak dostaje je 11 czerwca ^^ To ja, wracasz? xDDD

      Usuń
    4. Heh, nie wiem nie wiem zastanowiem sie. XDD

      Usuń
  11. Ale się cieszę że wracasz! Jak to czytałam to normalnie skakałam ze szczęścia! Kofam i czekam!

    OdpowiedzUsuń
  12. masz tą głupią kropkę a nawet trzy ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się tak przestraszyłam z tym tytułem postu, że normalnie nie wiem czy by mi gały nie wyleciały! :O
    Tak się cieszę! <3
    No i jednak wróciłaś wcześniej ^^ Miałaś jeszcze siedemnaście dni, a tu... Nicol powraca <3
    Czekam na rozdziały i życzę weny! xxx
    ~KatePasquarelli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałan taki zamiar, ale od kilku dni po prostu nie wytrzynywalam psychicznie :// Co chwila zaczynalam pisać tego posta i postanowilam go po prostu dodac xDD

      Usuń
  14. .
    Fajnie, że wracasz :) Mam nadzieję, ze będziesz miała czas i wenę na pisanie, nie to co ja :/
    Pozdrawia i czekam na rozdział :)
    Suzy

    OdpowiedzUsuń
  15. ............................
    Bardzo się ciesze że powracasz

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaaa.
    Cieszę sie jak głupia.!!!
    Wracasz <3
    Aaaaa.
    Mam zaciech.
    Kocham twojego bloga i nie mogę sie doczekać rozdziału.
    A będziesz kontynuować starą historie?
    Bo była świetna;*
    Strasznie sie cieszę.
    Te amo
    Madzia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK xD Coraz więcej ponyslow na nią i coraz bardziej mi się podoba, więc muszę xDD

      Usuń
  17. Wiedziałam! ;D
    .....
    Czekam na rozdział.
    Candy.

    OdpowiedzUsuń
  18. .....
    Coś czułam, że za długo nie wytrzymasz <3
    Cieszę się że wracasz !!! Smutno było tu bez Ciebie
    Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału. Życzę dużo weny !!!
    Buziaczki ;***

    OdpowiedzUsuń
  19. czekam na rozdział <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. .................................
    Bardzo się cieszę że wracasz ^^ Masz tu więcej niż jedną kropkę xD
    Te quiero! <333
    No to czekam na rozdzialik i Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  21. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    <3 <3 <3 <3
    Matko kochana!!!!!
    Nicol WRACA!!!!!!
    Nawet nie wiesz, jak się cieszę!!!
    czekam na next i masz................... kropki xd

    OdpowiedzUsuń
  22. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    <3 <3 <3 <3
    Nicol WRACA!!!!!!!
    Matko kochana!!
    Nawet nie wiesz, jak się cieszę ;*
    i masz tu ................. kropkę xd
    Czekam na nn ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jestem :D Kocham twojego bloga !

    OdpowiedzUsuń
  24. Jajajajajajajajajaja .!!!!!!!!!!!!!!!!!! <333333333333
    Wiedziałąm że mnie nie zostawiasz <3
    Na osłodzenie dnia wracasz <3
    Tak, szajba mi odbija :DDD
    ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ Masz milion kropeczek :D <333

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mogę się zalogować na konto na telefonie, ale co tam xd
    Jej! Mamy Nicol!
    Nie spiesz się z postami, rozumiem jak to jest ;p
    Czekam na posta ;*

    Kamila Chanel

    OdpowiedzUsuń
  26. . aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3333333333333333333333333333333333333333333333333333 nawet nie wiesz jak się cieszę, że wracasz i czekam na next, i pozdrawiam, miała być jedna kropka więc jest jedna na samym początku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kocham cie "glupia idiotko" <33
    Masz wysoka samoocene xD
    Cieszem siem ze jestes ;*** siem stesknilam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja koffana Nicol wróciła <3
    Mam banana na twarzy dzięki twojemu powrotowi :*
    Caat :3
    PS. Sorry że się zareklamuję ale wogóle nikt mi nie wchodzi na bloga a jak Ty wejdziesz chociaż żeby taka super i najlepsza blogerka jak Ty weszła na najgorszego bloga na świecie : newstoryaboutlife.blogspot.com
    Pliss niech ktoś wejdzie
    I Nicol jeszcze raz sorry za spam :-*
    Idiotka Cat :3

    OdpowiedzUsuń
  29. Aaaaaa !
    Jak sie ciesze !!!
    ytvgfnusvg xDD
    Bardzo ci dziękuje za to że wróciłaś i to chyba taki
    mały prezencik na moje imeniny :***
    Kocham ciebie dziewczyno !1
    Jestes genialna pisarka i
    vjkbygkg strasznie sie. ciesze
    Odrazu jak to przeczytałam to czułam że to cos dobrago
    Jestem tak zwanym Medium xD
    heee Elza Medium
    Będe komentować twoje jkazde posty
    Masz talent do pisania <333
    Szkoda że masz taki duzy talent
    Oddasz troszke co ?
    aaaa Nicol wraca
    o tak taniec szczęścia ^^
    Odwala mi.. jak zawsze hehe
    dobrze juz sie nie rozpisuje tak
    to żegnam i do nastepnego posta
    <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i zapomniałam o kropce
      . <--- kropeczka ktorą tak chcialaś by napisać
      :***

      Usuń
  30. Co ty pierdolisz?! Nie jesteś idiotką ani nikim takim. Jesteś super! Dzięki że wracasz. Sory że pisze tak późno ale ostatnio mało siedze na kompie... a jak już siedze to tylko sprawdzam poczte. Dzieki że wróćiłaś i lece czytać 5 rozdział!
    Monika<3
    PS. Zawsze będę z tobą!

    OdpowiedzUsuń