5.29.2014

Niespodzianka

Krótko, zwięźle i na temat - odchodzę. ZNOWU. Wiem, teraz posypią hejty, proszę bardzo, mówi się trudno. Domagacie się powodu? Okej. To wszystko mnie przerasta. Ciągle sprzeczam się z innymi mimo, że tego nie chcę, a potem żałuję tego do dzisiaj, rozdziały wychodzą mi gorsze, bo zaczynam pisać je z przymusu i po prostu mam dość. Może wrócę, ale nastąpi to wtedy, gdy pisanie stanie się ponownie przyjemnością, osoby, z którymi miałam kiedyś świetny kontakt nie będą się już na mnie gniewać. Kiedy to będzie? Nie mam pojęcia. Może za tydzień, miesiąc, a może nigdy.
Przede wszystkim chciałabym podziękować i przeprosić Adę, Nath, Cann, Kathy, Teddy, Ize, Kinge i Nikaś (nie bij xd) :*.

18 komentarzy:

  1. Smutam :-/

    Kocham twojego bloga.
    I będę czekać;*
    Mam nadzieję że nie długo wrócisz. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostań wiem,że to trudnę straciłaś chęć. Zostań i dodawaj rozdziały kiedy to będzie dla ciebie odpowiedni czas. Piszesz wspaniale,masz niesamowite pomysły po prostu jesteś supergirl

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda.. Ale przyjmuję to w zupełności i czekam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam za spam.
    Zapraszam na moje opowiadanie fantasy o Vilu :
    http://violetta-tpdn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawieszenie ? Smutno...

    OdpowiedzUsuń
  6. :( Ale nie usuuuuuuuwaj ...:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Smutno mam nadzięję że kiedyś tam wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. TO NIE JEST HEJT TYLKO OPINIA NA TWÓJ TEMAT !!!

    Odchodzi?? Taa jasne. Za parę dni wrócisz, zawsze tak robisz. Powiem ci tak: jesteś strasznie wymagająca. Ja ktoś ci napiszę " super rozdział " to obrażasz się ( tak naprawdę o byle co) albo odchodzi lub jeszcze dodajesz bezsensowne notki.Zrozum nie każdy ma czas by rozpisywać się na pól strony. Powinnaś się cieszyć z każdego choć krótkiego komentarza. Jakbym miała bloga ( ale nie mam , bo brak mi talentu) to cieszyłam bym się z takiego komentarza.

    I tak nie mam odwagi by się podpisać , ponieważ nie che byś mnie razem z swoim koleżankami z blogów mnie hejtowała i nie dała życia.

    PS: Błagam nie pisz mi komentarzy typu : " Jak nie masz bloga to się nie udzielaj bo skąd możesz wiedzieć co to znaczy pisać " Żałosne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zamiaru pisać odp w takim stylu i wcale bym Cię nie hejtowała. Nie odchodzę z powodów komentarzy, tylko z moich problemów osobistych i nie tylko. Komentarze czy czytelnicy nie mają z tym nic wspólnego.

      Usuń
  10. To jakiś koszmar !
    Najpierw Ally a teraz ty ??.
    Ja PŁACZĘ !!
    PŁACZĘ I PŁACZĘ !
    Dlaczego teraz wszyscy robią Prima Aprilis ?????!!.
    No cóż , to chyba prawda ,że odchodzisz :(
    A może to moja wyobraźnia płata figle ?.
    A może to tylko zły sen?.
    Nie to rEczywistość :(
    Nicol weś się zastanów na spokojnie.
    Wdech i wydech.
    Pewnie pomyliły ci się klawisze i napisałaś to przez przypadek ?!
    Niestety nie , choć ?????
    Nicol ja cb błagam przemyśl to na spokojnie.
    Mam nadzieje, że wrócisz.

    JESTEM W CZASIE ŻAŁOBY ( blogowe).
    D.Stoessel

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę w to uwierzyć :(! Nie będę mogła żyć bez twoich opowiadań, bo są wyjątkowe. Nikt nie pisze tak jak ty! Jesteś..., jesteś.. jesteś cudowna i nie marnuj talentu literackiego. Przemyśl to i zastanów się nad tym czy naprawdę chcesz to zostawić :(. Jesteś jedną z moich ulubionych bloggerek :(. Dzisiaj dostałam 1 w szkole, byłam smutna a gdy to przeczytałam to.. załamałam się. To mój najgorszy dzień w życiu! Nie opuszczaj nas prosze.
    Będę czekała ile będzie trzeba, ale obiecaj mi że kiedyś wrócisz, że wrócisz do tej opowieści bo jest fantastyczna :(.
    Ide sie powiesić :(.
    Monika<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że odchodzisz,
    bo piszesz naprawdę rewelacyjnie.
    Masz wielki talent
    i naprawdę pragnę abyś została.
    Wróć...
    Pozdrawiam i życzę, żeby Ci wróciła ta chęć do pisania
    ;****
    Julie G.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nicol, Ty wiesz, że wrócisz, a jak nie to teraz Ci to mówię ;D
    Boże, nie umiem pisać komentarzy. Oswoiłaś mnie z tym, ale
    na wakacje mam Cię tu widzieć :)
    Jeżeli nie, to siłą cię zaciągnę xd

    Nikaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Będę czekać!!!
    P.S.Wystarczy,że na chwilę wyjadę do Warszawy i już ktoś z bloga odchodzi. Wcale rozdziały nie wychodzą Ci złe,są boskie.Uwierz w siebie. :O

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiesz co... nierozumiem cię... postanowilas założyć bloga czyli nałożyć na siebie dodatkowe zadanie, odpowiedzialność. tym blogiem dużo zyskalas... czytelników,szacunek, ivhyba sama sie czegoś nauczylas. Każdy ma czasem jakieś problemy czy gorsze dni, ale one mijają szybciej czy później. sama mam bloga i wiem co to znaczy... tylko różnica jest taka, ze ją mam tak naprawde jedna czytelniczke i ją tak naprawdę tylko dla niej pisze kolejne rozdziały po nocach i nie chce jej zawieść. Miałam gorsze dni to napisałam na blogu, ze przez jakiś czas mnie nie bedzie... piszesz naprawdę świetnie i nie rozumiem dlaczego tak łatwo chcesz sie poddać i stracić to na co pracowalas tak długo. myślę ze nie byłam jedyną która codziennie patrzala czy jest kolejny rozdział, myślała co będzie dalej... myślę ze nie tylko na mnie twoje rozdziały i one party grały na uczuciach. Zyskalas tak wiele w tak krótkim czasie... teraz chcesz wszystko stracić z durnego powodu którego i tak nam nie powiesz... nie ważne czy kłótnia z przykaciolką czy rodzicami. nie wazne czy złe oceny w szkole czy złe samopoczucie. jak masz jakiś problem możesz nas zapytać o radę nie jesteśmy tu tylko po to aby czytać i noc więcej... pisanie to twoją pasją, talent... i nawet nie mów ze nie bo nikt nie uwierzy, po tym jak przeczyta twoje opowiadanie... nie będę ci mowic jak świetnie piszesz, bo to chyba wiesz po kometarzach pod rozdzialami... nie chce żebyś odchodzila, nikt nie chce... pomysł mad tym później będziesz zaczynała od zera, a teraz możesz zmienić zdanie nim będzie za późno...
    pozdrawiam, Suzzy ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. ej no nie odchodz :(
    masz swietny talent pisarski i szkoda bys go zmarnowałam :((
    proszę!! :( <3
    pozdrawiam :(
    Blonde

    OdpowiedzUsuń
  17. Błagam,błagam,błagam wracaj!!!Kochana wiesz jak mi Cię brakuje.Dziewczyno ja co dzień tu wchodzę.Zlituj się nad moją osąbą i nad innymi,którym brakuje twojego bloga!!!XO Ola <3

    OdpowiedzUsuń