5.22.2014

Skoro tego chcecie...

Przejdę do sedna - naprawdę nie wiem co zrobić. Pierwsze opowiadanie się skończyło i nie wróci. Pierwszym powodem jest to, że nie potrafię go pisać, a drugim, że mam na nie jakieś dwa pomysły i to raczej niezbyt dobre.
Co do drugiego opowiadania... Szczerze mi się ono nie podoba. Nie chcę pisać czegoś, czego nie lubię. To grzech? Nie sądzę.
Okej - staram się, siedzę do drugiej w nocy tylko po to, żeby wymyślić nowe opowiadanie. Proszę o WAS o szczerą opinię na jego temat, a tu co? Dostałam taką jedną. I skąd mam wiedezieć, czy Wam się to podoba? Jest mniej komentarzy niż zwykle mimo tego, że napisałam, iż będzie rozdział dopiero, gdy pojawi się 30 komentarzy. To dużo? Dziwne pod poprzednimi postami było 40, no tak - tam wystarczyła kropka. I jak ja mam się poprawić w pisaniu? Nijak, bo nie mam pojęcia co muszę poprawić, zrobić. Myślicie, że tego nie widzę? Nie podoba się, okej. Piszecie to w komentarzach, a ja myślę co dalej z tym zrobić, żeby wszyscy byli zadowoleni. Serio nie jestem tępa czy egoistyczna jak najwyraźniej niektórzy z was myślą. Liczę się z Waszą opinią.
Rozwiązanie? 1 nie będę pisać, 2 także nie, 3 najwyraźniej się nie podoba. Moim zdaniem to jest proste - odejdę. Nie chcę się starać na marne. Proszę, niech lecą hejty. Może to przez emocje, bo mam najgorszy okres w życiu, ale trudno. Mam dość. Koniec. O tym, czy odejdę dowiedziecie się niedługo.

32 komentarze:

  1. Nie odchodź, por favor!!!
    Twoje opowiadania są znakomite, fantastyczne, ciekawe, fascynujące, wspaniałe... Mogłabym wymieniać, wymieniać i wymieniać. :)
    Pierwsze opowiadanie mi się bardzo podobało - nawet nie wiesz jak bardzo. Drugie opowiadanie też mi się bardzo podobało. :) Co do trzeciego - też mi się podoba, ale nie tak bardzo jak tamte opowiadania. Ale wiesz - dopiero zaczynasz pisać to opowiadanie, a początki zawsze są trudne, ale później już jak z górki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie odchodź!
    Wiem co czujesz, ale twoje opowiadania są obłędne!
    Masz wielki talent i nie zważaj na tych wszystkich hejtrów!
    Rób to co ci odpowiada!
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszesz super!
    KOCHAM czytać Twoje opowiadania!
    Wszystkie, przeczytałam z 5 razy!
    Nie odchodź!
    Mam nadzieje, że zostaniesz!
    Pozdrawiam Kira!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie odchodź, wiem co czujesz. Naprawdę, uwierz, masz wielki talent <3 Teraz jest koniec roku szkolnego, więc dużo osób nie ma czasu wchodzić na żadne blogi, bo wiesz nauka, trzeba sobie oceny podnosić i wgl :)
    Pisz dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nicol chcę odejść smutammm :'(
    Teraz na poważnie co do twoich opowiadań bardzo mi się podobały wszystkie 3 (to jest moja szczera opinia) :)
    Wcale nie uważam , że były nudne. Rozumiem Cię , że nie chcesz pisać czegoś czego nie lubisz to twoja decyzja a ja ją szanuję. Nie rozumiem osób , które chcą , żebyś robiła coś wbrew sobie. To twój blog, twoje pomysły i twoje opowiadanie, jak się komuś nie podoba to niech nie czyta i już.
    3 opowiadanie dopiero się rozkręca, sama fabuła bardzo mi się podoba , nie rozumiem hejtów pod pierwszym rozdziałem. Według mnie jest super , wiadomo , że to dopiero pierwszy rozdział i że z każdym następnym akcja się rozkręci , ale widać nie wszyscy lubią być zaskakiwani nowymi zwrotami akcji ;)
    Kochana jesteś wspaniałą blogerką , piszesz ZNAKOMITE opowiadania , które są bardzo ciekawe i uzależniają hah :) Masz talent <3<3
    Bardzo bym chciała , abyś została i kontynuowała nowe opowiadanie:) , ale to twoja decyzja , każdą oczywiście uszanuję.
    Uwielbiam Ciebie i twój blog <3
    Buziaki kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie odchodź!
    Uwielbiam nowe opowiadanie, ale jestem leniem i nie chcę mi się komentować.
    Szanuję Twoją decyzję ale mam nadzieję, że nie zostawisz tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Za dużo wymagasz!! Wiesz co to jest 30 komentarzy?!
    Niektórzy mają po dwa od stałych i prawdziwych czytelników
    a ty nie możesz zadowolić się tą garstką osób
    Co chwile odchodzisz! Na prawdę myślisz że to coś da?
    Przez to tylko nas tracisz
    Mnie to już denerwuje!
    Kocham twoje opowiadanie, ale weź ogar!
    Niektórzy nie piszą kom bo nie mają czasu, nie wiedzą co napisać itd
    więc nie wymagaj od nich niemożliwego
    To tyle z mojej strony ~ V.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra ale możesz pozostawić po sobie chociaż kropke żeby wiedziała że to czytasz. Sory że się wtrącam ale jeśli cię coś aż taqk irytuje to przestań to czytać i koniec, a nie hejtujesz i to jeszcze z durnego anonima!!!
      Monika<3

      Usuń
    2. może nie mam konta na bloggerze?
      I to nie są hejty, sory
      Napisałam: KOCHAM TWOJE OPOWIADANIE
      A same kropki w komentarzu są bezsensowne, to też zajmuje czas
      a po drugie co ci po kropkach?
      Ja jej tylko chce powiedzieć, żeby nie wymagała za dużo i niech wie, że my i tak czytamy ~V

      Usuń
    3. Nicol chodzi o to że my jej nie doceniamy i nic nam nie pasuje. Postaw się na jej miejscu. Dajesz z siebie wszystko, a ludziom sie nawet nie chce komentować.
      Ja również kocham jej opowiadanie.
      Po prostu postaraj sie ją zrozumieć, a nie wkurzać sie że zawiesza. ;)

      Usuń
    4. Anonimku. W zupełności się z tobą zgadzam.
      Ona ma po prostu w dupie, że ludzie komentują i chce jeszcze więcej.
      Czytam takie bloggerki które przez pół roki osiągnęły tyle, że mają tylko 25 tysięcy wyświetleń.
      Ona miała około 100 tys, ale oczywiście ma to w dupie.
      Niektóre bloggerki pod rozdziałami, Os'ami mają po dwa kromentarze i bardzo się z tego cieszę, a Nicol oczywiście nie wystarcza 30 komentarzy -.-
      Ja już od dawna przestałam ją czytać gdyż już zaczęło mnie denerwować jej zachowanie :)
      Ale ona i tak dalej będzie wymuszała komentarze :>
      To na tyle z mojej strony :)
      PS. Psychofanki Nicol. Nie macie mnie o co hejtować :>
      Ja tylko wyrażam swoją PRAWDZIWĄ opinię którą i tak pewnie nikt nie zrozumie :>
      Pozdrawiam

      L.V :>

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Słuchaj anonimku ja cię nie chciałam obrazić. Uważam poprostu że jeśli zostawisz chociaż małą kropke to ona będzie wiedziała że czytasz i poprostu nie masz czasu. Anonimku L.V. w zupełności się z tobą nie zgadzam. Ona wcale nie wymaga komentarzy tylko o nie PROSI!!! Dlatego że chce wiedzieć kto czyta jej opowiadanie! Zrozum ona ich nie wymusza. Jak ktoś nie będzie chciał to poprostu nie skomentuje i koniec kropka. A i tak ja jestem psychofanką i jestem z tego zadowolona!!! Pozdrawiam wszystkie psychofanki (takie jak ja) tego bloga i Nicol!
      Monika<3

      Usuń
  8. Nie odchodz...;c
    Smutam jeszcze bardziej... ;/
    Mi się podobają wszystkie twe opowiadanią ;3
    Zazwyczaj nie komentuje bo powod mam taki sam jak ty ;p
    Jedni odchodzą, drudzy zostają, inni przychodzą.... ;d
    Jesteś jedną z moich ulubionych blogerek ;3
    Liczba komentarzy... Ważne że wogóle ktoś czyta. Najważniejsze jest abyś lubiła to robić, bo robisz dla siebie.
    Zrobisz co chcesz.
    Będzie mi smutno jak odejdziesz ale zrozumiem. ;)) ;*
    Bezsensu teby komentarz, ale napisałam aby nie było ^^ :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie odchodź bardzo cię prosze... Ja czasem naprawdę nie mam czasu zostawić po sobie śladu ale przyżekam ci z ręką na sercu że jeśli zostaniesz to będe komentowała każdy twój post! Przysięgam ci! Nie przejmuj się hejtami osoby które to piszą mają najwyraźniej inny gust i nie znają się. Ja ci zapewniam że masa ludzi uwielbia twoje opowiadanie... prosze cię nie marnuj talentu. Proszę...
    Monika<3

    OdpowiedzUsuń
  10. TRzecie sie podoba. I ro bardzo. Wszystkie twoje opoiadania są swietne! ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę nie odchodź to opowiadanie które teraz piszesz jest bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, ja wiem, nie byliśmy idealni - ja też.
    Nie dodawałam komentarzy, nawet jak o to prosiłaś. Powód? Leń. Jestem leń.
    Bardzo Cię przepraszam. Bardzo rzadko komentowałam, ale wiedz, że zaczęłam czytać tego bloga jak był 60 rozdział i zdążyłam. Przeczytałam w dwa dni. Dlaczego? Tak mnie wciągnęło, że nie mogłam przestać. Nie komentowałam, bo
    myślałam, że moje komentarze, będą takie... nieważne. Myślałam, że nawet nie przeczytasz ich.
    I nie będę taka, jak inni. Nie będę Cię prosić, żebyś została, bo to nie moja decyzja. Ja tu jestem po to, aby podnieść Cię na duchu. Z mojej strony - wszystkie opowiadania i OS-y były świetne.
    Pozdrawiam, Sandra.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niki proszę cie nie odchodz:(
    Nie marnuj swojego wielkiego talentu tyloo dla tego ze kilku osobom sie cos nie podoba.
    Masz Rzesze fanow ktorzy stana za cb murem. W tym ja ;)
    Nie rob tego z powodu opinie paru osob.
    Dobrze wiem jak to jest miec chęci na pisanie opowiadania ale brak weny albo poprostu brak weny i cie w pelni rozumiem.
    ;)

    Buziaki

    By:Iśka xoxo

    P.S Nie podejmuj pochopnych wniosków. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żono, o ile jeszcze nie wzięłaś ze mną rozwodu . Mniejsza o to. Wiesz co na ten temat sądzę, bo taka prawda.
    Zakochałam się w 1 opowiadaniu, było magiczne, pełne uczuć, zdrad, a nawet mojego ulubionego bohatera ŻULA! Niestety zrobiłaś z niego później miliardera, w totka wygrał. Egh... Ja to nie mam takiego szczęścia.
    Drugie opowiadanie, nie miało tego czegoś w sobie, co 1. Po nim czuję niedosyt.
    Zaś 3 i przyszłość tego opowiadania. Intryguje mnie bardzo. Chcę zobaczyć jak rozwiniesz wątek Leonetty, jak Leoncesca przeżywa kryzys po ślubie.
    A nawet chcę... Wiesz co chcę... Dobrze wiesz, ŻONO!
    Przemyśl to i owo. Ja zawsze będę na Ciebie czekać ;*

    Twój był/obecny* mąż Nath ;*

    * - niepotrzebne skreślić.

    OdpowiedzUsuń
  15. :C
    Piszesz świetnie, ale jeśli nie wiesz co dalej pisać, robić, zrozumiem.
    Każdy ma trudne dni, a teraz chyba te są dla Ciebie najgorsze...
    Przemyśl sobie wszystko, poukładaj w główce :)
    Ja i tak jakby co, będę czekać <3
    ~KatePasquarelli

    OdpowiedzUsuń
  16. Nicol !
    Piszesz bosko :D
    Kocham 1 opowiadanie jak i 2.
    Co do 3 historii to chcę poznać ją całą.
    Bardzo mnie zainteresowała :*
    Co do odejścia ...mm...nie będę cb
    namawiać żebyś została ani żebyś odeszła.
    To twoja decyzja. .
    Ja jako jeden z twoich czytelników (jeśli odejdziesz) uszanuje to. . A jeśli zostaniesz będę HAPPY !
    Przemysl to dokładnie , Ok ?!

    OdpowiedzUsuń
  17. mi się bardziej podobało o nienawiści ale ten też fajny jest

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy ty sobie ze mnie żarty robisz? Piszesz super. I nawet nie myśl o odejściu. Najbardziej podobało mi się 2 opo, ale to też jest fajne. Nie chce, żebyś odchodziała. To jeden z najlepszych blogów jakie czytam. A uwiesz mi jest ucj duuużo. NIE ODCHODŹ, PROSZĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Błagam,nie odchodź!!! Bardzo lubię twoje opka,życie bez nich to nie było by to samo. Proszę, może nie za często komentuje ale naprawdę bardzo lubię to jak piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Smutam -.-
    Kocham twojego bloga!
    Pierwsze opowiadanie było Zajebiste. Noc dodać nic ująć.
    Drugie strasznie fajnie sie zapowiadało.Bardzo mi się podobało.
    A te obecne zapowiada sie ciekawie. Juz od pierwszych 4 linijek mi się spodobało. Jaki z tego wniosek ?
    Masz po prostu zajebiaszczy styl pisania. Nie ważne jakie to bedzie to opowiadanie. W rozdziałach oddajesz cala siebie.
    Przy czytaniu widzę ile pracy wkładasz we wszystko co napiszesz choćby to było pojedyncze zdanie. Dajesz z siebie 100000000%.
    I naprawdę wiele osób to docenia.
    Nie ważne czy będziesz kontynuować trzecie opowiadanie czy napiszesz inne. Wkładasz we wszystko dużo serca. Starasz sie ze wszystkich sił dlatego każde jest takie wspaniale. Wszystko jest dopracowane i przemyślane.
    Chce ci tylko powiedzieć jedno słowo.
    DZIKUJĘ
    Za każde zdanie ktore tu napisałaś
    Za każdą godzinę minutę czy nawet sekundę która nam poświęciłaś.
    Za niezapomniane historię
    Za każdy uśmiech który pojawił się na mojej twarzy kody tylko dodawałas posty.
    Za to że poświęciłaś dla nas swoje oceny (pisałaś że przez bloga się opiuściłaś w nauce)
    Za każdą emocje, która przelałaś w rozdziały
    Za piękne słowa które nam przekazalas
    Za to że, gdy miałam gorszy dzień twoje rozdziału poprawiały mi humor.
    Za to jak w rozdziałach uswiadomiałaś nam jak ważne w życiu są; przyjaciele milosc i rodzina
    Dziękuję ci za wszystko. ;*
    Za to ze byłaś.
    Że tyle dla nas poświeciłaś.
    I bardzo przepraszam.
    W kometarzach mogłam więcej pisać.

    Strasznie mi teraz głupio.
    Ciągle byłam i czytałam, ale nie zawsze komentowałam.
    Przepraszam. :'(

    Bardzo mi przykro z tego powodu, że czujesz sie nie doceniana przez wszystkich. Ale dużo osób na prawdę tu jest dużo osób.
    Bardzo przepraszam.
    Mam nadzieje że jak to będziesz czytać to chociaż sie usmiechniesz^^
    Błagam przemysł to jeszcze raz.
    Rozumiem że dużo z siebie nam dajesz i równie wiele oczekujesz.
    Ale proszę nie zostawiaj nas.
    Nie rob nam tego.
    K
    Ko
    Koc
    Koch
    Kocha
    Kocham
    Kocham twojego bloga.
    Masz niesamowity talent. Istny dar od Boga.
    Zobaczysz kiedyś twoje książki będą lektura w szkole. W końcu dzieci będą czytać coś mądrego.

    Mam nadzieje że zostaniesz z nami. I dalej będziesz nas uszczęśliwiać. ;*

    Będę czekać na decyzje jaką podejmiesz. ;*

    Te amo
    Madzia<3





    OdpowiedzUsuń
  21. Nie odchodź ! Proszę ! Owszem to 3 jak napisałam nie było najlepsze ale to pierwszy rozdział ! Nie chce żebyś odchodzila bbo wiem ze tak naprawdę nie chcesz tego robić ! Za dużo masz czytelników aby tak odchodzic !

    OdpowiedzUsuń
  22. Droga Nicol :>
    Mój komentarz będzie tu pewnie moim ostatnim komentarzem :>
    Czemu ostatni?
    Nie ważne :>
    Wiedz, że od początku cię czytałam :>
    Mimo, że straciłyśmy kontakt to i tak byłaś i jesteś dla mnie wzorem :>
    To jest już mój kolejny komentarz :>
    Po prostu raz napisałam w złym miejscu (usunęłam go )
    Wypowiem się pierwszy i ostatni raz :>
    Rozumiem, że nie masz czasu na pisanie :>
    Gratuluję ci tego co osiągnęłaś :>
    Twoje rozdziały są wspaniałe i nie zapominaj o tym :>
    Wierzę, że za jakiś czas będzie już bardzo sławna na bloggerze :>
    Gratuluję ci już oprawie 200 tys. wyświetleń :>
    Twoje rozdziały są wspaniałe i nie przejmuj się hejtami :>
    Nie rezygnuj z pasji :>
    Chciałam tylko powiedzieć, że to jest już mój ostatni komentarz i już nigdy mnie u siebie na blogu nie zobaczysz :>
    Życzę ci żebyś wiele osiągnęła :>
    Trzymaj się :>
    Żegnaj już na zawsze :)
    Pozdrawiam :>

    Caroline Blanco :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń