5.10.2014

Przepraszam za wszystko...

Egh... Najlepiej będzie jak powiem prosto z mostu - zawieszam bloga. Dlaczego? Powodów jest kilka. Między innymi jest to szkoła. Niby jest po testach itd. ale i tak chcę utrzymać w miarę dobre oceny do wakacji. W tym roku naprawdę strasznie się opuściłam w nauce i nie ukrywam, że to w pewnym stopniu wina bloga. Nie raz zdarzało się, że zamiast uczyć się, pisałam dla Was rozdział. Teraz tego żałuję. Kiedyś byłam jedna z najlepszych uczennic, a teraz zeszłam na przeciętną... Chcę dostać się do dobrej szkoły i póki co muszę zawiesić bloga. Wrócę tu. Jestem tego pewna i mam nadzieje, że chociaż jakaś cząstka Was będzie na mnie czekać. Do wakacji na pewno wrócę. Może wrócę za tydzień, może za miesiąc, a może dopiero w lipcu, ale wrócę i tego się trzymajmy. Mam nadzieję, że tu zostaniecie i nie macie mi tego za złe.
Do odwieszenia :***

35 komentarzy:

  1. Zostanę i będę czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem cię doskonale i będe na cb czekać :** <33

    Trzymaj sie i powodzenia

    By;Iśka xoox

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wspaniałego bloga i na pewno będę czekać na twój powrót. Powodzenia z nauką, chyba oby dwie mamy ten sam problem ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem co napisać. smutno mi sie zrobiło jak to czytałam. nawet bardzo smutno. to jest najlepszy blog który czytałam... rozumiem cię jednak twoją decyzję akceptuje z naprawdę wielkim smutkiem i żalem. wiem ze nie wrócisz tam szybko, a mimo to i tak będę na niego zaglądać codziennie. rozumiem cię jednak mam nadzieję ze jak będziesz miała wolną chwilę to wezmirsz sie za pisanie i nawet jak rozdziału nie wstawisz to będziesz pisała kolejne "na zapas" będę tęsknić i z napewno wielką niecierpliwością czekała na twój powrót, na rozdział. ma ciebie.
    Pozdrawiam i życzę szczęścia w nauce i w życiu <3

    -Suzzy Verdas

    OdpowiedzUsuń
  5. ja na pewno bene czekać <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostanę <3
    Będę czekać do upadłego aż się pojawisz <3
    Trzymam za ciebie kciuki jeśli chodzi o szkołę i między innymi oceny :)
    ~KatePasquarelli

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem cię. Mam nadzieje że dostaniesz się do szkoły jakiej zechcesz. ;*
    Będę czekać. I trzymać za ciebie kciuki. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. nieee :( płakać się chcę jesteś taką dobrą blogerką czekam na powrót

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozumiem... U mnie sytuacja podobna... ;/
    Czekam ;d ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla ciebie kochana zostaje i czekam na twoje rozdziały.Trzymam kciuki napewno dostaniesz się do wymarzonej szkoły.Będę czekała na ciebie gorąco pozdrawiam twoja wierna czytelniczka i zarazem bolgerka AGA VERDAS

    OdpowiedzUsuń
  11. Eh, szkoda, że zawieszasz bloga, ale doskonale Cię rozumiem.
    A na ciebie i Twoje rozdziały mogę czekać całą wieczność :)
    Więc ja na pewno zostanę ;3

    Pozdrawiam, Twoja Wierna Czytelniczka - Ola *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nicol nie wiem co ci powiedzieć ;/
    W stu procentach cię rozumiem .
    Będę czekać ♥♥♥

    Powodzenia :)

    Ellie ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak możnaby na Ciebie nie czekać? Nie da się! Na CIEBIE będziemy czekać tyle ile będzie trzeba ♥ Pamiętaj, że Cię kochany i rozumiemy ♥ Nawet nie wiesz ile znaczysz dla nas wszystkich ♥
    Całuję i pozdrawam ;*
    /Katarina ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również będę czekać ♥
    Doskonale cię rozumiem z szkołą ;3
    Życzę wielu sukcesów oraz Pozdrawiaaam i ucałowania ;***

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja, jak i pewnie reszta, będziemy na Ciebie czekać, bo na pewno warto<333
    Kocham Cię<333
    Powodzenia w tej nauce<3
    Żeby poszło jak najlepiej, i żebyś jak najszybciej do ans wróciła,333

    OdpowiedzUsuń
  16. Będę na Ciebie czekać i mam nadzieje, że szybko wrócisz

    OdpowiedzUsuń
  17. Będę czekać !!
    Do odwieszenia !!~ Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. :'( Dziękuje Ci za wszystko dzięki Tobie odważyłam się i założyłam mojego bloga, pisałaś wręcz cudnie codziennie wchodziłam zobaczyć czy nie dodałaś jakiegoś rozdziału.
    Ale będę czekać.Nie wiadomo ile to będzie trwało :(
    Wiadomo nauka na pierwszym miejscu do osiągnięcia sukcesu.
    Powodzenia i wracaj szybko ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pewnie wszyscy będą czekać :3
    Koffam cię :3
    Piszesz cudownie :3
    Cat :3
    PS. Mam fioła z buźką :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I takie pytanko :3
      Na blogu ,, Od nienawiści do miłości " też nie będziesz?? :3
      Cat :3

      Usuń
    2. I jeszcze jeden komentarz
      CZEMU??!!
      CZEMU??!!
      CZEMU!??!!
      CZEMU??!!
      I jeszcze :
      Okey poczekamy w końcu szkoła najważniejsza :-)
      Caat :3
      Twoja największa fanka :3

      Usuń
  21. Dopiero znalazłam tego bloga ale już wszystko przeczytałam i.. przykro mi że zawieszasz ale będe na cb czekać daje słowo.. czytam twojego drugiego bloga i kocham to jak piszesz. Powiem tylko tyle zdobyłaś nową, wierną czytelniczke :D

    Monika<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sory jednak kiedyś już tu byłam tylko o tym zapomniałam ale jak czytałam rozdziały to mi się nie przypominało :D No trudno mimo wszystko dalej będe czekała na ciąg dalszy :)
      Jak chcesz ze mna popiac ( chociaż wątpie :D ) to pisz na email: monika.olszewska4@onet.pl

      Monikaq<3

      Usuń
  22. Poczekamy, zostaniemy. ;)
    Spokojnie poprawiaj oceny.
    Powodzenia życzę :**

    OdpowiedzUsuń
  23. Rozumiem Cię :)
    Oczywiście , ze zostaniemy z tobą <3
    Spokojnie walcz o oceny :)
    Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń