5.18.2014

Prolog: Ostatnia szansa

- Cóż... Jest Pani młoda i niestety niezbyt doświadczona... - Oznajmił, po raz kolejny przeglądając CV kobiety. - Ale.. - Zaczął, a szatynka od razu podniosła głowę, mając nadzieję, że jest jeszcze jakaś szansa. - Mój przyjaciel nigdy mnie nie zawiódł i wierzę, że mówiąc o Pani wszystkie te dobre rzeczy, nie przesadzał i naprawdę jest Pani świetną pracownicą. Liczę, że mi Pani to udowodni.
- Zrobię wszystko, żeby był Pan zadowolony. - Oświadczyła pewnym głosem. - Może być Pan pewien, że nie pożałuje Pan tego.
- Mam nadzieję. - Powiedział i odłożył papier. - Jest Pani przyjęta na stanowisko mojej doradczyni finansowej.
- Naprawdę dziękuję, nie zawiodę Pana. - Powtórzyła. - Od kiedy zaczynam?
- Niech będzie Pani jutro, o 9. - Odpowiedział. - Do widzenia.
- Do widzenia. - Pożegnała się i wyszła.
         Opuściła gigantyczny biurowiec i ustała na parkingu. Uśmiechnęła się szeroko. Bardzo zależało jej na tej posadzie, ponieważ miała ogromne problemy finansowe. Wiedziała, że jeśli zaprzepaści tą szansę będzie musiała się pożegnać z mieszkaniem i samochodem, które swoją drogą i tak nie są wiele warte.
        Praca w jej życiu była najważniejsza. Ze swoimi rodzicami nie ma kontaktu, a w miłość nie wierzy, więc tylko to jej zostało. Jej pracodawcy, których było niewielu, byli z niej zadowoleni. To jest jej ostatnia szansa.

* * *

LOL, nie umiem pisać prologów :/ Zawsze wychodzą za krótkie, jakieś pomieszane itp. ://
Zaskoczeni? O to chodziło ;p Dlaczego nowe opowiadanie? Po prostu nie lubię tamtego. Ok, mam pomysły, wenę itd., ale ono jest jakieś... dziwne? xD Nie wiem, po prostu go nie lubię i koniec! xD Spróbuję z tym, które mam nadzieję przypadnie Wam do gustu, a jeśli nie, to mam 4 inne pomysły, więc... ^^
Tyle, nie zanudzam Was i mam nadzieję, że nowe opowiadanie się Wam spodoba :*

19 komentarzy:

  1. Świetny prolog !
    Masz talent do pisania ;)
    Ciekawie zapowiada się to opowiadanie :))) nie mogę się go doczekać!!
    Życzę weny, czasu na pisanie rozdziałów.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zapowiada, a co do prologu to ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na rozdziały, bo to może być mega fajne opowiadanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę doczekać się next :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na rozdział 1 <3
    Tak zaskoczona, ale pozytywnie ;D
    Zaczyna się ciekawie :**

    OdpowiedzUsuń

  6. Szkoda ,że nici z tamtej historii :(
    Mam nadzieje, że napiszesz przynajmniej epilog :*
    Co do prologu to fantastyczny < 33
    Ta historia na pewno będzie boska jak inne.
    Czekam na nexta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, jestem zaskoczona, ale to opowiadanie na pewno będzie świetne, zresztą jak każde :))
    Zapewne tą dziewczyną która dostała pracę jest Vilu :))) Ciekawe co dalej ^^
    Czekam na nexta <33
    Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. no no cudownie się
    zapowiada więc czekam na
    rozdział 1 będę czytać!! xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały prolog :)
    Szkoda, że kończysz tamtą historie, bo była bardzo ciekawa, ale jestem pewna, że ta też również podbije moje serce
    Czekam na pierwszy rozdzialik <3

    Kinga Blanco

    OdpowiedzUsuń
  10. No szkoda mi tamtego opowiadania.., ale to też się fajowo zapowiada :). Czekam na 1 rozdział.. mam nadzieje że szybko go dodasz..
    Monika<3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny prolog *____________*
    pozdrawiam, życzę weny i czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie będzie starego ;(
    Ale to też się zapowiada mega świetnie ♥_______♥
    Prolog wspaniały ♥
    To Leoś i Viola? ;3
    Czekam na rozdział I ♥
    Całuję i pozdrawiam ;*
    /Katarina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś blisko xd Dowiesz się jakoś w następny weekend ;)

      Usuń
  13. Wspaniały prolog :) !!!!!
    Czekam na rozdział pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Violetta chyba za dużo pingwininy kupowała :/

    OdpowiedzUsuń