5.27.2014

200 tysięcy wyświetleń i nudne informacje

Po pierwsze... DZIĘKUJĘ! Za wytrzymywanie moich humorków, za czytanie tych bzdur, za komentowanie, za wyrażanie szczerej opinii, za podnoszenie mnie na duchu... ZA WSZYSTKO! Miałam gorsze i lepsze rozdziały (częściej gorsze, ale ciiii...) ale są osoby, które nadal ze mną były i naprawdę im dziękuję <3 Statystyki są niepotrzebne (poza tym nie chce mi się ich wstawać itp.) Dziękuję przede wszystkim osobom, które znają mnie bliżej i mimo to znoszą (O.O Serio... PODZIW! O.O). Przede wszystkim są to xAdusiax, Nath, Cannella, Teddy, Kathy i Nikaś (właź na gg, bo beztalencie tęskni ;( :*)<3. Ciekawe, kiedy przestaniecie ze mną wytrzymywać... Chyba już niedługo :D

Sialalala, coś nie z tej beczki... MAM PTAKA NA PARAPECIE! <33333333 MÓJ NOWY BFF <333333

Mam nadzieję, że Ci co jeszcze tu zostali, wytrwają ze mną do końca :* (spokojnie, ona nadejdzie niedługo ;))

Konkursu na One Shot'a nie będzie ;p Był jeden i kompletnie zrył mi psychikę, więc... NIGDY WIĘCEJ! Jesteście za bardzo utalentowani na konkursy ;(


Teraz część z nudnymi informacjami.

Od dzisiaj każdy komentarz z reklamą swojego bloga będzie usuwany. Serio, to tylko zaśmiecanie mojego bloga i nawet jeśli ktoś napisze "super rozdział", to dla mnie to nie jest "dowód" na to, że przeczytał moje badziewie. "Super rozdział" to ja mogę napisać wszędzie, bez czytania jego treści. Ja rozumiem - niektórzy dopiero zaczynacie, chcecie się jakoś wypromować i wgl... Wiem jak to jest, przecież sama kiedyś zaczynałam, ale naprawdę to jest moim zdaniem CHAMSKIE. Staram się, żeby napisać rozdział, a taka osoba wchodzi na mojego bloga, piszę w komentarzu coś, co pewnie znalazło się także na wielu innych blogach i szczęśliwa odchodzi, bo zareklamowała swojego bloga. Mi reklama naprawdę nie przeszkadza, będę starała się wchodzić na takie blogi, ALE jak pod lub przed reklamą będzie parę słów o rozdziale.

One Shote'a o żołnierzach nie będzie :/ Serio, nie umiem go napisać. Jak ze starym opowiadaniem - pomysł jest, ale jak przychodzi co do czego, to wychodzi fatalnie. Przykro mi. Po prostu go usunę i w przyszłości postaram się wymyślić co innego :)

Hmm... Jak zwykle myślę, że wszystko, ale mam wrażenie, że o czymś zapomniałam.. To oznacza powtórkę z rozrywki. Ten moment, kiedy 5 minut po dodaniu notki, przypominam sobie o tysiącach innych informacji.

Rozdział 4 w trakcie pisania, ale przez reklamy brakuje Wam komów :)

Zakładka "Bohaterowie" zaktualizowana, więc zapraszam :]

PAMIĘTAM! Jakiś czas temu usunęłam zakładkę 'Zaproś do siebie". Dlaczego? Było tam około 40 komentarzy, a ja poświęcałam swój czas na wchodzenie na każdy z nich. Zdałam sobie jednak sprawę, że połowa tych osób nawet nie zna mojego bloga i po prostu się reklamuje, wchodząc w przypadkowy link. Dlatego weszłam w te blogi, które powinnam (czyli w tych osób, które mnie czytają) i usunęłam zakładkę. Tyle.

Koniec bezsensownej notki <3

Kto przeczytał, pisze w komie "Nicol ma ptaka na parapecie" <333

29 komentarzy:

  1. Nicol ma ptaka na parapecie xDD
    Przeczytałam ;p
    Czytam wszystko, co piszesz, choć może nie zawsze komentuję, ale jestem <33
    Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Nicol ma ptaka na parapecie ; 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nicol ma ptaka na parapecie xD
    lecę czytać "bohaterowie" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ♥
    Nicol ma ptaka na parapecie xD

    Ellie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nicol ma ptaka na parapecie <333
    Kaja Verdas

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha a wez tylko sprobuj sie z nami zegnac ! Jak juz to nie wytrymamy BEZ ciebie na bloggerze a nie :) Nikol ma ptaka na parapecie, a ja na balkonie hahaha i moj kot sie dziwnie na niego gapi... Jakby miala skoczyc hahah :D Czekam na rozdzialek <3

    OdpowiedzUsuń
  7. "Nicol ma ptaka na parapecie"

    OdpowiedzUsuń
  8. Nicol ma ptaka na parapecie :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nicol ma ptaka na parapecie ♥ :D xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Nicol ma ptaka na parapecie.
    Doskonale Cię rozumiem we wszystkich sprawach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nicol ma ptaka na parapecie
    Gratuluję 200 tysięcy wyświetleń i życzę kolejnych!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy Nicol ma ptaka na parapecie? xd
    Nie wiem xD
    Wiedz, że u Ciebie nigdy się nie zareklamowałam, choć chciałam.
    Haha xD Ja też nie wierzę, że tu jeszcze wytrzymuję <3
    Nie mogę się doczekać czwóreczki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Nicol ma ptaka na parapecie. Wiem ze to zabrzmi głupio ale...
    czytam twojego bloga ale nie zawsze komętuje... mam pare koleżanek(od dziś nie) które coś kojarzyły nazwe ale tylko się poleciły ;( Ja serio ubóstwiam twojego bloga!Nominowałam Cię bo naprawdę masz talet! Sorka że przedtem zrobiłam beznadziejnego Komka! Poprawka; Rodziałek po prostu boski! Brak słów a to co ty mówisz że nie masz talętu do głupoty! A PRZY OKAZJI ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA NA MOIM BLOGU marciasandlalas.blogspot.comJEŚLI CIE TO COŚ MOJE NUDZI TO SAMA WIESZ KLIK usuń!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nicol ma ptaka na parapecie

    OdpowiedzUsuń
  15. Nicol ma ptaka na parapecie ;D
    Szkoda, że nie skończysz tamtego OneShota ;(
    Moim zdaniem przesadzasz!
    Na pewno wyszedłby ci świetnie,
    ale ty uważasz, że nie, bo za mało w siebie wierzysz.
    Masz talent ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Nicol ma ptaka na parapecie ;*
    Szkoda że nie dokończysz One Shorta :'(
    Nie mogę doczekać sie nexta. ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nicol ma ptaka na parapecie. Jest mi ogromie przykro ze nie dopiszesz dalszej czesci tego cudownego one shota to bylo cos pieknego gdy czytalam go pierwszy raz plakalam jak male dziecko. Co do rozdzialow to twe pisanie jest cudne i niejednej osobie brakuje takiego talentu co ty masz KOCHANA NICOL .Ja mam taka malutka prosbe abys ocenila moj blog czy i zostawila swa ocene .leonetta historia pod ta nazwa .aPOZDRAWIAM AGA VERDAS

    OdpowiedzUsuń
  18. "Nicol ma ptaka na parapecie" ~Twoja fanka Katie Verminguez,która nic nie komentuje bo by za dużo znaków było :-D To nic że nie bdz Os ;) Ja chcieć rozdział :-P

    OdpowiedzUsuń
  19. Nicol ma ptaka na parapecie.
    Dzięki tym informacjom wiem,żeby nie myśleć o one shocie.Z tym ptakiem to tak się zaśmiałam,że rodzice pytali mnie z czego się śmieje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nicol ma ptaka na parapecie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. "Nicol ma ptaka na
    parapecie" <3
    Nie martw się ;*
    Będziemy z Tobą do końca *-*
    Nie ważne co będziesz pisać ;3
    Całuję ;*
    /Katarina

    OdpowiedzUsuń
  22. "Nicol ma ptaka na
    parapecie" <3
    Będzie dobrze .. Jest na pewno wiele osób które czyta w tym ja...
    Uwierz mi przeczytałam wszystko
    Lodo<3

    OdpowiedzUsuń
  23. "Nicol ma ptaka na
    parapecie'
    Nie martw się. ;P
    Zostajemy z tb do końca xd Nawet ja gdy odejdę ;3 Z bloga, gg lub świata xd
    Wiesz że czytam. Nie komentuje bo zwykle dziwne te kom wychodzą. I jestem na tel. albo ma lenia. Teraz nie mam głosu ;/ ;d
    Ostatni rozdział... Czytałam ;3 Chyba... Zaraz Ci skomentuje xd
    Gratuluje wyświetlen ;3
    Szkoda że nie bd os ;l
    Ale rozumiem. ;*
    Czekam na rozdział ;3
    Jeszcze 4 tyg... xd
    Skomentuj mi ten post ;3 Jeśli masz czas... Denerwuje cię. -,- xd
    Ok.xdd idę komentować rozdział.! ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Nicol ma ptaka na parapecie <33
    Będziemy z tb do końca ! ♥
    Pozdrawiam.
    Martynaa Z. ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Nicol ma ptaka na parapecie.
    Ja moge powiedzieć o sobie : Nicol jest debilem :p
    Przeczytalam i zrozumiałam ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Nikol ma ptaka na parapecie (tapecie) rymuje sie hahahaha juz cię KOCHAAAAAAAM <3 NIEDAWNO TRAFILAM NA TWEGO CUDOWNEGO BLOGA ALE NIE ZALUJE. WCIAGA TO JAK NARKOTYK HAHA. UZALEZNIASZ MISKA BAJ :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję <3
    Na pewno będzie jeszcze więcej ;*
    "Nicol ma ptaka na parapecie" xDDDDD

    Kinga Blanco

    OdpowiedzUsuń
  28. Nicol ma ptaka na parapecie <3
    Caat :3

    OdpowiedzUsuń