4.27.2014

Rozdziału znowu nie będzie...

Tytuł notki Was nie myli - przez najbliższy czas nie będzie . Powód? Może niektórzy pamiętają, jak mój komputer był popsuty, teraz jest dokładnie to samo. Jutro zawieziony do naprawy, ale póki co nie moge nic zrobić. Niestety nie mam wpływu na to czy będzie działał, czy nie.
Mój brat pożyczył mi swojeo tableta, ale wiem, że nie będę w stanie nic na nim napisać, a jeśli już tozajmie mi to sporo czasu.
Druga spr to wyniki konkursu. Nie będę miała jak je opublikować itp. Postaram się zrobić to do wieczora, ale nie mogę niczego obiecać. Mam nadzieję, że zrozumiecie :)

4 komentarze:

  1. Jasne , ze rozumiemy nie przejmuj się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że rozumiemy.
    Będę czekać, bo na twoje rozdziały warto. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiemy ;)
    Ale szkoda, dopiero co zaczęłam czytać i mi się spodobało <3
    Nic jednak nie poradzisz, także będziemy na ciebie czekać :**

    OdpowiedzUsuń