4.27.2014

Wyniki konkursu

Nigdy więcej konkursów. Wynikają z nich same negatywy - kompleksy, zryta psychika, smutek z powodu tylko trzech miejsc, poczucie winy... Orzysięgam Wam, że na tym blogu już nigdy więcej nie będzie konkursów na OS. Możecie być tego pewni.

Wszystkie Wasze prace były wspaniałe. Każdą czytałam z ogromną przyjemnością i każdej z Was zazroszczę talentu.

Z wielką trudnością wybrałam 3 prace, ale postanowiłam także 1 wyróżnić. Jest to praca:
- Cannelli Thirwall z bloga Jeśli mam w sobie ogień, proszę pozwól go sobie dać. Dobrze wiesz, że uwielbiam Twój styl pisania, Twoje pomysły... Ten One Shot był naprawdę wspaniały. Możesz sobie zaprzeczać ile wlezie, ale ja wiem swoje. Przede wszystkim urzekłaś mnie swoją oryginalnością. Twój OS był jedynym, który był o miłości matki i córki, a nie Leonetcie, Femile lub coś w tym stylu. Druga sprawa to było to jak wspaniale opisujesz uczucia. Zakochałam się w Twoim OS i jestem pewna, że jeszcze nie raz go przeczytam.

3 miejsce zdobyła  Zuzanax z bloga Leolena Twój OS także mnoe urzekł. Pomysł i wykonanie było perfekcyjne. Czytając każde zdanie, byłam coraz ciekawsza jak skończy się ta historia. Zdecydowanie nie zawiodłaś moich oczekiwań. Żałuję jednak, że było to takie krótkie, bo czytając miałam ochotę na więcej i więcej.

2 miejsce zdobyła Nina Verdas z bloga Libre soy. Twój OS także był bardzo oryginalny i doskonale dopracowany. Wspaniały styl pisania. Czytałam Twoją opowieść kilka razy, na przerwie między lekcjami. Przede wszystkim pokazałaś, że nie Wszystko musi zakończyć się happy end'em. Na końcu zawsze płakałam. Oddaj talent, proszę...

1 miejsce zdobyła Candy z bloga ~Leonetta~ Stracić można szybko, odzyskać już nie... Ten OS urzekł mnie najbardziej. Ciekawa fabuła, zwroty akcji - uwielbiam Cię. Naprawdę zasługujesz na 1 miejsce.

One shoty będę dodawać codziennie/co 2 dni, a nagrody uzupełnię jak tylko dostanę komputer ;)

10 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tych one partów! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu! Wyniczki <33
    Jestem ciekawa tych one shotów <33
    ~KatePasquarelli

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranych!
    Nie mogę się doczekać opublikowania wszystkich nagrodzonych :D
    Pozdrawiam Suzy

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj, nie wierzę normalnie. Dziękuję. :)
    Gratuluję wszystkim, którzy brali udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki dla zwycięzców :)
    Jestem ciekawa waszych prac :)
    Chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, jak sie ciesze. Xd
    Zuz to ja ale oczywiscie glupia ja zapomnialam ci wyslac adres. Xd
    suzanstory.blogspot.com
    Dziekuje ci iczekam na kolejny rozdzial. :*
    Buziaki
    Z.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwycięzcą :)
    Czekam na prezentację waszych Os :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :)
    Dopiero odkryłam tego bloga, będę tu wpadać :*
    Zapraszam do mnie: el-camino-hacia-el-amor.blogspot.com
    Czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  9. A blog Cannelli to nie http://il-mio-migliore-momento.blogspot.com ? Bo ten nie wyświetla...

    OdpowiedzUsuń