3.21.2014

Pare (myślę, że ważnych) informacji...

Kocham pisać bezsensowne notki <3 xD

1# Zrobiłam ankietę na temat konkursu na One Shot'a... Na razie więcej osób zagłosowało na "nie". Nie mam pojęcia co zrobić, bo jest też kilka osób, które zagłosowały na "tak". Moje rozwiązanie: Jeśli chcesz wziąć udział, napisz to w komentarzu pod tą notką. Jeśli będzie ich dość sporo, zrobię ten konkurs. Jeśli nie, po prostu dam sobie spokój.


2# One Shot czy rozdział? To pytanie nurtuje mnie od rana... xD W obydwu skończyłam w "wspaniałym momencie", więc piszcie w komkach czy chcecie OS'a czy rozdział.

3# Bez względu na to, co wybierzecie (Os czy rozdział) pojawi się to najpewniej jutro. (Nie wykluczam, że dzisiaj, ale nie róbcie sobie nadziei xd) Przepraszam, ale - jak niektórzy wiedzą - w ostatnim czasie wciąż latam po szpitalach i lekarzach... Miałam już - jak dla mnie - masę badań, i dzisiaj także miały one miejsce.

4# Mam pomysł na nowe opowiadanie... Co z nim zrobię? Myślałam, żeby założyć nowego bloga... Ale później pomyślałam, że 4 blogi to zdecydowanie za dużo. Mam 3 i one mi w zupełności wystarczą. Potem była myśl, żeby zakończyć to opowiadanie (jak wiecie ciężko mi się pisze te rozdziały :/) Ale szkoda mi go. Dlaczego? Mam - moim zdaniem - świetny pomysł, który zrealizuję po ciąży. Niektórzy wiedza, o co chodzi xD Dlatego myślę, że to opowiadanie będzie miało około 80-90 rozdziałów. Może trochę więcej.

Koniec bezsensownej notki... Mam nadzieję, że ktoś czytał to i napiszecie w komentarzu to, o co Was prosiłam :*

23 komentarze:

  1. Ja bym chciała rozdział :-)
    Proszę, dodaj go dziś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wezmę udział <3 Rozdział! I dodaj go zaraz please <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rozdzial prosze

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział. A i mam pytanie. Kiedy dokończysz popszedni Os?!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj urodziny tini

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdział !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. One shoot :3
    na rozdizal poczekam chociaż też jestem starsznie ciekawa :3
    hehe bardzo sie cieszę że dalej bd pisać :*
    i przykro mi z powodu badań ale mam nadzieje że bd wszytsko dobrze ;)
    buziaczki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodaj dwa naraz. Co do konkursu tak wezme udzial jesli bedzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że postaram się i napiszę jakiś os.
    W sumie to nie wiem chyba os
    Pozdrawiam i życzę zdrowia!
    Suzy

    OdpowiedzUsuń
  11. ROZDZIAŁ, PROSZĘ *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym wolała os gdyż powinnaś zakończyć tą boską historię jak najszybciej :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozdzialik proszę ;)
    Ale OS nie pogardze hah
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba rozdział..... tak rozdział. i życzę szybkiego powrotu do ZDROWIA!!!!!!
    Te amo <3
    Marti blanco <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej trudny wybór i na Os i na rozdział czekam z niecierpliwoscia :-)
    Życzę duzo zdrówka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie OS'ek :*
    Kocham twoje rozdziały ale od jakiegoś czasu męczy mnie chęć przeczytania jakiegoś dobrego One Shota :)
    A twoje są boskie <333

    Te amo!
    ~Madziuś ;***

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi to w sumie obojętne, ale chyba jednak bardziej czekam na reakcje Leosia na ciążę. :D
    Co do konkursu to nie wiem. Jak będę miała czas by na coś nowego wpaść i się wyrobię to wezmę udział. Mam nadzieję, że rozumiesz. ;)
    Pozdrawiam,
    Candy. :* <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja prawdopodobnie wezmę udział w konkursie :)
    Pisz te opowiadanie , bo nie mogę się doczekać końcówki i co tam wymyśliłaś .
    Już się nie mogę doczekać nowego opowiadania !

    Całuje :***

    E.V.P

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału, piszesz bardzo ciekawie. Życzę dalszej weny! :)

    Zapraszam również do nas:
    http://from-my-sleeve.blogspot.com/

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Proszę rozdział! ♥
    Uwielbiam twoje rozdziały :)
    Życzę weny :D
    Zuzka ♥ :)

    OdpowiedzUsuń