3.17.2014

100 000 wyświetleń!

Ludzie, wczoraj mój blog osiągnął 100 tysięcy wyświetleń! Nawet nie wiecie, jakiego mam banana na twarzy od poty, gdy to zobaczyłam! Z początku, kiedy zakładałam tego bloga, robiłam to tylko dla siebie. Nawet mi przez myśl nie przeszło, że będzie miał on kiedyś 100 tysięcy wyświetleń. Na samym początku myślałam, że jeśli ktoś to w ogóle czyta, to, żeby się ze mnie pośmiać. Okazało się, ze jest Was więcej, i bardzo, ale to bardzo cieszy mnie ten fakt.

Co zrobić z tej okazji? Myślałam nad konkursem, ale... czy ktoś w ogóle weźmie w nim udział? Nie chcę go robić po to, żeby 2 osoby mi wysłały prace, bo to byłoby bez sensu. Dlatego jeśli wzięlibyście w nim udział, napiszcie w komentarzu pod tym postem, albo zagłosujcie w ankiecie, która zaraz się pojawi ;)
Jeśli macie też inne propozycje... Walcie śmiało! xD

Przede wszystkim chciałam podziękować...

xAdusiax - Gdyby nie Ty, to dawno by mnie tu nie było. Czytam Twojego bloga od bardzo dawna, i gdyby ktoś mi wcześniej powiedział, że będę z Tobą pisać, mieć wspólnego bloga, nie uwierzyłabym. Wiele razy podsuwałaś mi pomysły, co mogę zrobić w rozdziale i przede wszystkim wspierałaś w każdej decyzji. Nawet nie wiesz, ile dla mnie to znaczy. Nie cięrpię jak się na mnie gniewasz i kocham pisać z Tobą rozdziały albo po prostu z Tobą pisać. (Zdanie bez sensu xDD) Zaraziłaś mnie wirusem "Josh Hutherson" i nie pozwalasz zrobić Leosiowi kuwady... Bardzo Cię koffam, i mam nadzieję, że jeszcze bardzo długo będziemy miały kontakt <3 <3 <3

Vivien Verdas - Gumko, Soczku, Zboczeńcu i jak tam jeszcze na Ciebie mówię, dziękuję Ci za wszystko... Za nasze chore rozmowy, za wsparcie, za kłamstwa, że umiem pisać, za nasz wspólny blog, za nawet nasze bezsensowne kłótnie... Zawsze kiedy mam doła, wchodzę w archiwum naszych rozmów na GG i śmieję się przez resztę dnia. Do dziś pamiętam "nos orki" czy "kuwde", moja koffana analfabetko :* Kocham mówić Ci, że jesteś głupia, bo sądzisz, że nie umiesz pisać i rozmawiać z Tobą na głupie tematy typu "Zróbmy w rozdziale numerek Leon i Diego po pijaku". Masz mi tu zostać jak najdłużej i wytrzymać z barciszkiem :* xD

Iza Blanco - Luzia, Puzia, Puzikson i co tam jeszcze wymyślę, jesteś pierwszą osobą, którą poznałam dzięki blogu. Koffam nasz wspólny język "Stephie to #%@$Y#EQYT$%YHHYW". Uwielbiam nabijać się z Tobą z gości w mojej klasie i w Twojej. (Pozdrów tego, co się we mnie buja xDDD) Człowieku, tym razem powiem to przy wszystkich, może zrozumiesz.... MASZ TALENT DO PISANIA! Masz nie happy opisy, za co Cię kiedyś uduszę, dlatego leć zmieniać opis z "Jestem jaka jest​em. I chocbyś ch​ciał nigdy mnie ​nie zmienisz..." na "Koffam placki *.*". Pamiętaj o ślubie Twojej siostry (Nikol *.*) i El kretino xD Powodzenia z siostrami i, żeby nie mówić brzydkich słów, idiotkami z Twojej szkoły :* Koffam mocno <3

Jola Verdas - MUA ZAWSZE MA RACJĘ! Kochasz się ze mną o to kłócić, c'nie? Ta, ja też xD Ale za to nie cierpię jak kłamiesz... Pamiętaj ja nie umiem pisać, a Ty tak, i tak już zostanie, nie wykłócaj się ;p Robisz prześliczne nagłówki i świetnie piszesz. Nigdy w to nie wątp, jasne? Tak ja pozostałe dziewczyny, wspierasz mnie i wmawiasz, że "świetnie piszę". Koffam :*


To tyle... Koniec mojego nudnego porannego posta :D Jej! Możecie się cieszyć! xD
Piszcie w komkach, co do tego konkursu.
Te amo :**


7 komentarzy:

  1. Nie ma to jak te nazywanie mnie Puzia itp przez co ostatnio tak się podpisałam na sprawdzianie XDDD
    Nasz wspólny język "Stephie to down" jest najlepszy XDDD
    Cieszę się, że w grudniu wpadlam na twojego bloga i teraz razem piszemy <333
    Nabijanie się z twojej i mojej klasy XDD
    Najlepszy mój kolega który się w tb kocha xDDDD
    NIE MAM TALENTU DO PISANIA!!!
    I ZAPAMIĘTAJ TO SB!!!
    Opis zmieniłam na sama wiesz jaki XDD
    A o ślubie mojej siostry Nikoli i El kretino pamiętam xDDDD
    Z siostrami da się przeżyć, ale z tymi idiotkami z mojej klasy się nie da.
    Kocham cię <3333 :******

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i jesli to bedzie konkurs na One shota to wezme udział

    OdpowiedzUsuń
  3. omg ale fajowski! Nie taka dawno no nwm czy taka dawno ale se założyłąm konto na gogle i koment. już po ludzku! a co do shota to ttaaakk... mój blog to maraandhana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super !!! Gratuluję Ci ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo! W pełni zasłużone 100 000 wyświetlen !
    Masz talent do pisania !
    Uwielbiam twoje blogi :-) są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń