8.04.2014

Deja vu [EDIT]

Krótko, zwiezle i na temat.
Rozdziału nie będzie, bo komputer PONOWNIE jest w naprawie. Tym razem komp mamy też jest popsuty, więc zupełnie nie mam jak go napisać.
PS
I tak nie ma wystarczajacej ilości komentarzy.

[EDIT]
Tata dał mi swój komputer, a dzisiaj idzie po mój do serwisu (robić aferę, ale obchodzi mnie tylko to, żeby mój komp działał :D) Tak więc postaram się coś napisać, ale nic nie obiecuję, bo pierwsza sprawa to to, że komputer jest cały po Szwedzku, i praktycznie nie umiem na nim nic zrobić, poza wejściem w bloggera XD Do wczoraj nie było Polskich zanków, ale dzisiaj tata już mi ustawił Polską klawiaturę. Mimo to boję się, że będzie mnóstwo błędów, bo praktycznie każde słowo mi podkreśla i autokorekta jest po Szwedzku :/// Będę się starała, ale nic nie obiecuję. Druga sprawa to to, że nie wiem czy w ogóle znajdę czas.

18 komentarzy:

  1. Szkoda że rozdziału nie ma :( Ale poczekamy ;* Buziaki ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem :) a wiesz może mniej więcej, kiedy wyjdzie z naprawy? :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie ma rozdziału :(
    Poczekamy, bo jesteś świetną bloggerką i na twoje rozdziały warto czekać :)
    Buziaki :***
    Bella :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj,szkoda.Co ty masz z tym kompem?
    Czekam<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadaje sobie dokładnie to samo pytanie :// Pora zacząć zbierać na nowy ;>

      Usuń
  5. O Gosh lubisz niezgodną!? Nareszcie bo ja jestem fanką obejrzałam i przeczytałam o gosh o gosh uwielbiam tobiasa ( dla mniej wtajemniczonych CZTERY) teraz czytam zbuntowaną o gosh jest swietna^^^^^^^^^^^^^ ppaappaattkkii:********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak komentarz na temat notki -.-

      Usuń
  6. (Komentarz do EDIT)
    Na pewno dasz radę, a jeśli nie, to nikt Cię za to nie zabije :D Poczekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest wystarczająca ilość komentarzy bo jest 50 komentarzy a do rozdzialu 19 potrzebne jest 45 wiec nie mow że jest nie wystarczająca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam to jak nie było tylu. Nie jestem wróżką, i nie przybyłam z przeszłości, żeby wiedzieć, że tego dnia tyle ich będzie.

      Usuń
    2. napisałaś to 8 sierpnia z tego co widze a ostatni komentarz był z 30 lipca czyli juz było 50

      Usuń
    3. sory nie zwracaj uwagi na tez komentarz wyżej

      Usuń
    4. Napisałam to 29 lipca, ale żeby wszyscy zobaczyli edit zmieniłam datę ;)

      Usuń