4.01.2014

Rozdział 70: Emma...

* Violetta *
- Hej. - Powiedziała Lara na mój widok. - Który miesiąc?
- Piąty. - Odpowiedziałam dość oschle.
          Może nie powinnam być taka, ale nie potrafiłam w tym momencie powiedzieć tego z uśmiechem. Zbyt wiele krzywd mi wyrządziła, żebym teraz chciała się z nią zaprzyjaźniać.
- Muszę z Tobą pogadać. - Zwróciła się do Leona. - W cztery oczy.
- Mów teraz albo wcale. - Oznajmił, a ja lekko się uśmiechnęłam. - I tak zaraz wszystko powtórzyłbym Violetcie.
- Jak chcesz... - Zawiesiła głos. - Emma jest w Buenos Aires.
- Co? - Spojrzał na nią, po czym na mnie. - Chodź. - Pociągnął ją do gabinetu.
         Nie rozumiem go... Najpierw mówi, że nie ma przede mną tajemnic, mówi mi wszystko, a jedna Emma potrafi to zmienić? Nie mam pojęcia, o co chodzi. Dlaczego tak na to zareagował. Zasmuciło mnie to. Cieszyłam się, gdy to Larze, a w jednej minucie to zniszczył. Jak on mógł mi to zrobić?
        Zastanawia mnie także ta cała Emma. Kim jest? Dlaczego Leon tak zareagował na to imię? Musi mi to jak najszybciej wyjaśnić.
        Stanęłam pod drzwiami gabinetu. Wiem, że nie powinnam była podsłuchiwać, ale musiałam dowiedzieć się, o co chodzi.
- Przecież to niemożliwe. - Usłyszałam Leona. - Wyjechała do Włoch.
- Ale wróciła. - Odpowiedziała Lara. - I chce się z Tobą skontaktować. - Westchnął. - Violetta o niej wie?
- Nie. - Zaprzeczył. - Skąd wiesz, że przyjechała?
- To już moja sprawa. - Oznajmiła. - Radzę powiadomić żonkę. Muszę lecieć. Spodziewaj się Emmy niedługo.
         Szybko wróciłam do kuchni, żeby mnie nie zobaczyli. Po chwili Lara wyszła, a za nią Leon.
- Do zobaczenia. - Rzuciła i wyszła. Spojrzałam na mojego męża.
- O co chodzi? - Zapytałam. - Kim jest Emma.
- Nikim. - Odpowiedział krótko. - Jestem zmęczony, idę spać.
          Ruszył do sypialni. Po jakimś czasie zrobiłam to samo.

* Maxi *
- Co ty tu robisz? - Zapytałem, przytulając mojego przyjaciela.
         Nie ukrywam, że zdziwił mnie jego wygląd. Miał na sobie garnitur, a jego włosy były ulizane. To na pewno Edward?, pytałem w myślach. Ten menel, którego spotkałem po pijaku?
- Mieszkam. - Odpowiedział. Wtf? Chyba w śmietniku pod naszym domem. - Kupiłem dom obok jakiś czas temu. - Pokazał mi wille.
         Ogromny biały dom. Z daleka widziałem wspaniały ogród i basen. Ten dom był jeszcze lepszy niż nasz.
- Skąd Ty wziąłeś na to kasę? - Zapytałem zdziwiony.
- Chyba nie będziemy rozmawiać w progu.
- Tak. Wejdź. - Otworzyłem szerzej drzwi. Wszedł. - Naty, pamiętasz Edwarda?
- Tak. - Odpowiedziała. - Niestety tak.
         Ruszyliśmy do salonu i usiedliśmy na kanapie.
- Piękny dom. - Stwierdził po rozejrzeniu się. - Dzisiaj kupiliście?
- Tak. - Powiedziałem. - A Twój? Skąd go wytrzasnąłeś.
- Stary - położył rękę na moim ramieniu. - wygrałem w totka.
- Że co? - Zapytałem zdziwiony.
- No to. - Odpowiedział. - Nie wiesz, co to totek?
- Wwiem... Ale że wygrałeś?!
- Maxi, znowu się nachlałeś? - Zapytał. - Czego nie rozumiesz? Teraz mam masę kasy i nie muszę już spać na Twojej wycieraczce. - Oznajmił. - A najlepsze to, że jesteśmy sąsiadami.
- Tak, ja skaczę z radości. - Odezwała się Natalia.
- Naty, kultura. - Skarciłem ją. - Edward to nasz gość.
           Westchnęła, po czym wstała i wyszła z salonu.
- To co, piwko? - Zaproponował mój przyjaciel.
- Jasne, ale tutaj nic nie mam.
- Ale ja mam. - Odpowiedział. - Chodź do mnie, przyjacielu.
          Ruszyliśmy do jego domu. Muszę przyznać, że w środku jest jeszcze lepszy niż na zewnątrz. Drogie meble i sprzęty... Jak on to zrobił? W życiu nie spodziewałbym się tego po nim. Po wszystkich, ale nie po Edwardzie - żulu, który jeszcze niedawno codziennie spał gdzie indziej.
          Po chwili wrócił z piwem. Usiedliśmy na stole i zaczęliśmy je pić, rozmawiając ze sobą.

* Violetta *
          Gdy wstałam Leona już nie było. Westchnęłam, po czym się przeciągnęłam. Spojrzałam na swój brzuch. Położyłam na nim rękę. Po chwili poczułam kopnięcie. Uśmiechnęłam się. Wstałam z łóżka i ruszyłam w kierunku do łazienki. Załatwiłam poranne czynności i poszłam do kuchni w celu zjedzenia śniadania. Następnie rozłożyłam się na kanapie i gapiłam w sufit. Już kolejny dzień nie mam, co robić. Leon siedzi sobie w pracy i ma masę zajęć, a ja muszę siedzieć w domu.
           Po chwili usłyszałam dzwonek do drzwi. Wstałam i poszłam je otworzyć. Ujrzałam Ludmiłę z Simonem. Przytuliłam ją.
- Hej. - Przywitałam się. - Co u Ciebie?
- Jak zwykle nie mam co robić. - Odpowiedziałam. - Wejdź.
           Weszła. Zajęłyśmy miejsca na kanapie.
- A co u Ciebie? - Zapytałam.
- Właśnie wybieraliśmy się na spacer. Idziesz z nami?
- Jasne.
            Wzięłam swój płaszcz i wyszłyśmy. Spacerowałyśmy po parku, rozmawiając.
- Ludmiła... - Zaczęłam po chwili. Spojrzała na mnie. - Wiesz kim jest Emma?
- Eeeemma? - Zapytała. Przytaknęłam. - Nnie mam pojęcia.
- Przecież widzę, że kłamiesz. - Oznajmiłam. - Proszę, powiedz mi.
- Wiesz... Myślę, że powinnaś porozmawiać o tym z Leonem.
- Pytałam go. Nie chciał mi nic powiedzieć.
- Przepraszam, ale nie chcę się mieszać w wasze sprawy. - Odparła. - Po prostu spróbuj z nim o tym porozmawiać.
            Nie poruszałam już tematu tej całej Emmy. Pozostaje mi pogadać o niej z Leonem. Mam nadzieję, że coś z niego wyciągnę.
            W pewnym momencie Ludmiła weszła do jakiegoś sklepu, a ja stałam przed nim z Simonem. Nagle wpadła na mnie jakaś dzoewczyna.
- Strasznie przepraszam. Nie wiem, co się ze mną dzieje. - Tłumaczyła się.
- Spokojnie, nic się nie stało.
- Na pewno? - Przytaknęłam. Chciała coś powiedzieć, ale ze sklepu wyszła Ferro. - Ludmiła?

* * *

I jest rozdział 70 (:
Przepraszam, że taki krótki, ale gorzej się czuję :/
Właśnie dlatego byłam w szkole na jednej lekcji i rozdział pojawił się tak wcześnie :>
Czekam na Wasze opinie :*

30 komentarzy = 71 rozdział :)

52 komentarze:

  1. Super rozdział :) :)
    Ha, ha Edward wygrał w totka nieźle :) :) Maxi jaki zdziwiony :) :)
    Nie mogę się doczekać kiedy wyjaśni się sprawa z tą całą Emmą i kiedy Viola urodzi maleństwo.
    Życzę weny, czasu i czekam na next :) :)
    Zuzka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski :3
    To nic, że krótki, ale jest :)
    Ja dziś pisałam testy i dlatego, też jestem wcześnie na kompie :D
    Ciekawe kim jest ta cała Emma..
    Czekam na next'a i życzę weny! xxx
    ~KatePasquarelli

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG !!
    Boski rozdział :)
    Edward wygrał w totka <33
    Vilu już 5 miesiąc <33
    Ciekawe kim jest Emma ..
    Ja dziś jestem w domu wolne w szkole!!
    Czekam na nexta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuuuuu będzie mała afera, a może nie taka mała. Rozdział genialny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski <33
    Edward i totek? Ale Maxi się zdziwił
    Ciekawe kim jest ta Emma
    Oby nie zniszczyła związku Leonetty
    5 miesiąc! :)
    Czekam na next i życzę weny <33 ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. One Shot Leonetta: Poznaj swojego męża cz3 proszę dodaj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie moge kto to Emma

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rozdział czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  9. Kim jest Emma?
    Błagam niech nie zniszczy Leonetty.
    Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  10. Edward wygrał w totka :)
    Ale się Maxi zdziwił :)
    czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeny ale afera będzie z Emmą!
    Ja nie wiem jak można pisać tak genialne opowiadania.
    Czekam na next!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaa ja nie moge kto to Emma?
    Edward wygrał w totka, LOL :0
    Ja dzisiaj nie byłam w szkole :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę się doczekać rozwinięcia akcji z Emmą.
    Edward wygrał w totka.LOL
    Ja dzisiaj nie byłam w szkole ale się cieszę.
    Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  14. Emma , a kto to ? :D
    Robi się coraz ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozdział jak zawsze jest cudowny.
    Zrobiło się bardzo tajemniczo :)
    Nic tylko czekać na kolejne rozdziały :)
    Życzę weny i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sweat sweat sweat <3 super. kim jest emma? kimś w rodzaju lary?

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny rozdział !!
    Uwielbiam czytać twoje opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Boskii rozdział <3
    Bardzo mi się podoba twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super!
    Jeśli ta cała Emma to... Nie ważne xD
    Czekam na next : **

    OdpowiedzUsuń
  20. Boskie <333
    Kto to Emma ? :o
    Edward wygrał w totka xDDDD
    Czekam na kolejny rozdział <33
    Buziaczki :***
    Iza Blanco <33

    OdpowiedzUsuń
  21. Omg co za rozdział!
    Masz rewelacyjne pomysły!<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Nieźle Edward wygrał w totka O_o
    Już się chyba domyślam kim jest ta cała Emma ^_^
    Vilu Verdas :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super.Czekam na nexta
    Kaja Verdas

    OdpowiedzUsuń
  24. Boski nie mogę doczekac się nastęnego bosko piszesz

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, cudnie !
    Czekam na next ♥
    Pozdrawiam Violetta Verdas

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudo cudoo <3
    Ha ha już wg tytuł mnie rozwalil ....
    Bo jest taka reklama "Emma"
    To jest reklama papieru toaletowego ^^
    Uwielbiam tą reklamę :P

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudo !!
    Czekam na next !! ~ Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Bomba <3 AAAA Czekam na next hmm.. Ciekawe kto to Emma ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. 30 buuuja . NEXT.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fantastyczny rozdział :)
    Masz talent :)
    Emma cóż to za dziewczę :P
    Czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Boski ;>>
    Kim jest Emma? ... xd
    Edward.... wygrał... cieszyć się ^ ^ xD
    Jutro szkoła. ;-;
    Czekam na next ;**

    OdpowiedzUsuń
  32. Aaaaa. Nid mogę doczekać sie nexta. KIM JEST EMMA?!??!?! Czego chce od Leosia?!?! Nie mogę doczekać sie nexta. Kocham twojego bloga. <3

    OdpowiedzUsuń
  33. niech zgadnę. nastepny rozdzial zacznie sie mniej wiecej tak:

    * Violetta *
    -Ludmiła?
    -Emma?
    (A wtedy Violetta sobie myśli:)
    -WTF?


    Rozdział super! daj nexta!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Super rozdział!
    Kim jest Emma?! Oby nie rozdzieliła leonetty. Nawet tego nie robiąc nienawidze jej.
    Ps. Kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  35. Jest ponad 30 komentarzy, więc kiedy next? :D
    Rozdział genialny (jak wszystkie zresztą). :)
    Mam nadzieję, że Emma nie rozdzieli Leonetty!
    Haha, Edzio najlepszy. xd
    Edzio. No, Edzio. xd
    Ale mi odbija. :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiecie co nie wiem kto to ta Emma Srenna ale juz jej nie lubię
    Focham się na nią i to nie jest foch na 5 minut ;*;
    Czekam na next bo dobiliśmy 30 kom. A nawet więcej
    :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Uuuuuuu ciekawe kto to Emma... Nowy Edward... Ale się dzieje... To jest boskie! Czekam na next *.*

    OdpowiedzUsuń
  38. Haha nnigdy bym czegoś takiego nie wymyśliła żeby Edward wygrał w totka haha. Ciekawe kto to jest ta Emma. To jest 38 kom haha Kocham cię i twój blog. Czekam na next i pozdrawiam. Buziaki :*
    Tea amo <3
    Marti blanco <3

    OdpowiedzUsuń
  39. A nawet 39 teraz 40 :D
    Marti blanco <3

    OdpowiedzUsuń
  40. No i teraz 41. :D
    Rozdział oczywiście genialny!
    Mam nadzieję, że Emma nie rozdzieli Violi i Leona.
    Haha, nie mogę z Edwarda. Wygrał w totka. :D
    Kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  41. Kochanie czas na 42 komentarz .
    Dużo tego xD
    Ale w 100 % zasłużyłaś .
    Rozdział piękny .
    Nie lubię Emmy !!!!!!!!!!!!
    Edward wygrał w totka xD
    Gratulacje chłopie :D

    Całuje :***

    E.V.P

    OdpowiedzUsuń
  42. BOZE, CO SIE DZIEJE?! o.O

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratulacje!
    Zostałaś nominowana do LBA Na moim blogu opowiadania-o-prawdziwej-milosci.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  44. I czemu ja nie wiedziałam nic o żadnej Emmie?
    No wiesz ty co?
    Foch
    Tęsknie! xD
    Dobra nie umiem się na Ciebie fochać, Słonko xD

    Znowu wpędzasz mnie w kompleksy -,-
    Podzieliłabyś się talentem, nie trzymała tylko siebie xD

    Edward! Chłopie! Gratulacje!
    Nie umiem sobie Ciebie wyobrazić w gajerku xD

    Kończę najgorszy komek świata -,-
    Kocham Cię bardzo mocno, mocno ,mocno (...)
    Buziaki Vivien :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny <3 Czekam na nexta niecierpliwie <3 Całuję ;* /Katarina

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudeńko !!! :* Super ! , rewelacyjny rozdział !!! ;)
    czekam na next !!!

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratulacje!!
    Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu
    http://love-will-remember-4ever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. BOMBA BOMBA BOMBA <33 Kocham tego bloga <3 Jeden z moich ulubionych ^^
    Powiesz kiedy dodasz next'a?? Pliska
    Pozdrawiam z całego serca nigdy nie przestanę czytaćć ;*
    ~Susi

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow 50 komentarz :) haha fajnie trafiłam :)
    Co tu dodać ... rozdział jak zawsze świetny i jednocześnie tajemniczy :)
    Nie mogę się doczekać kontynuacji :)
    Życzę weny :)
    Kinia :)

    OdpowiedzUsuń
  50. No, no już 50 komentarzy.Ja trafię jako 51 :) :)
    Wow! Edward wygrał w totka super :) :)
    Kto to Emma?? Proszę żeby nie rozwalała związku Leonetty bo niedługo urodzi się maleństwo i co teraz będzie jak dziecko się urodzi i nie będzie miało taty bo jakaś durna Emma to zniszczyła.
    Wiem jestem dziwna przez duże DZ :)
    Czekam na next i życzę czasu oraz weny :) :)

    P.S. Uwielbiam twojego bloga :) :) :) :)

    Samanta :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale masz talent!Super blog!Czekam na next szybko :) ja dopiero zaczynam moze wpadniesz ? martinaileonever.blogspot.com
    Pozdrawiam Lolaa :*

    OdpowiedzUsuń