4.19.2014

Rozdział 6: Wspomnienia...

- Violetta! - Usłyszała za sobą bardzo znajomy jej głos. Uśmiechnęła się. - Zaczekaj!
- Niby czemu?! - Droczyła się z nim. Odwróciła się. - Sam mnie dogoń!
          Zaczęła biec przed siebie. Leon zaś próbował ją dogonić. To było do niej podobne. Nawet bardzo. Uwielbiała zgrywać się z Verdasem. Z resztą on z nią też. Wciąż to robili. Zawsze towarzyszyła im świetna zabawa. Zabawa, która nie kończyła się wraz z ich rozstaniem. Trwała nawet gdy byli daleko od siebie. 
         Nie raz zostawali po lekcjach w szkole, bo byli nakryci na przeróżnych wyskokach. Ich rodzice wciąż musieli jeździć na pogadanki do dyrektora. Szlabany niestety nie załatwiały wszystkich problemów. Przynajmniej w przypadku tej dwójki. Zawsze potrafili znaleźć sposób, żeby się wymigać. 


* * *

- Jak się czujesz? - Zapytał, gdy zobaczył ją w salonie. - Coś Cię boli?
- Wszystko. - Odpowiedziała krótko. - Byłeś tu całą noc?
- Mhm. - Zajął miejsce obok, na białej sofie. - Mówiłem, że zostanę.
- Myślałam, że w nocy wyjdziesz.
- Ale zostałem.
          Zapanowała cisza. Oboje co chwila na siebie spoglądali, ale nic nie mówili. Nie wiedzieli co. W końcu Verdas postanowił się odezwać.
- Kiedy nie było Cię miesiąc w szkole... - Zaczął. - Martwiłem się... Codziennie przychodziłem do Twojego domu...
- Wyjechałam. - Wyjaśniła krótko. - Dddo rodziny...
- Tak nagle? Bez słowa pożegnania, wyjaśnienia? - Dopytywał. Wiedział, że nie mówi mu całej prawdy. - Poza tym... Jak wróciłaś byłaś inna...
- Wydaje Ci się. - Oznajmiła, spuszczając wzrok. - Byłam taka sama...


* * *

- Gdzie idziesz? - Zapytał podbiegając do niej.
- Hmm... Nie wiem, może tam gdzie zawsze idę po szkolę? - Zaśmiali się.
- Odprowadzę Cię.
- Okej.
         Ruszyli w stronę domu szatynki. Wciąż się śmiali, żartowali i rozmawiali. Robili to co zawsze. Czuli przy sobie pełną swobodę. Oboje wiedzieli, że mogą powiedzieć wszystko drugiej osobie. Znali na wylot wszystkie swoje sekrety. No może oprócz jednego... Oboje coś do siebie czuli, ale bali się tego wyznać.Tego dnia szatyn postanowił to zrobić.
        Dotarli pod dom Castillo i stanęli przed drzwiami. Spojrzeli na siebie.
- Dziękuję, że mnie odprowadziłeś. - Powiedziała z uśmiechem.
- Nie ma za co. - Odpowiedział.
        Zapanowała cisza.
- Ja już pójdę. - Oznajmiła po dłuższej chwili.
- Nie! Zaczekaj. - Spojrzała na niego. - Jjja muszę Ci coś powiedzieć...
- Mam się bać? - Spytała. - O co chodzi?
- Chodzi o to, że... Przyjaźnimy się, aaale... - Jąkał się. - Jjja czuję... ccoś do Ciebie...
- Violetta! - Usłyszeli głos, dochodzący z jej domu.
- Przepraszam, muszę iść... Jjutro porozmawiamy...


* * *

- Chodziło Ci wtedy o... - Zaczęła.
- O nic. - Przerwał jej. - Chciałem Ci powiedzieć, że...
- Że...?
- Że jesteś moją najlepszą przyjaciółką.
- Aha...


* * *

- Kogo szukasz? - Zapytał Włoch, podchodząc do przyjaciela. 
- Violetty...
- Rozmawiałeś z nią wczoraj? - Przytaknął. - I?
- Nie zdążyła odpowiedzieć, bo ktoś ją wołał, a teraz nie mogę jej znaleźć. - Wyjaśnił. - Nie widziałeś jej?
- Nie. Może się Ciebie przestraszyła? - Zażartował.
- Hahahaha, ale śmieszne. - Odparł sarkastycznie. - Na pewno?
- Tak. - Odpowiedział. - Pewnie będzie na lekcjach.
          Mylił się, nie było jej. Na pierwszej lekcji, drugiej, trzeciej, na wszystkich. 
         Kiedy lekcje się skończyły, poszedł do niej. Niestety pocałował klamkę.
        To powtarzało się równy miesiąc. Zawsze było to samo. Nie było jej w szkole, a kiedy poszedł do jej domu nikt nie odbierał. Próbował się z nią skontaktować, ale na marne. Po tygodniu, spotkał jej ojca. Spytał, co się dzieje z szatynką, ale ten odpowiedział, że u niej wszystko w porządku. 


* * *

 - Strasznie się o Ciebie martwiłem. - Wyznał. - Nie miałem pojęcia, gdzie jesteś, dlaczego Cię nie ma, czy wszystko w porządku...
- Było. Było wspaniale i nie miałeś potrzeby się martwić. - Ucięła temat. 


* * *

- Violetta! - Podbiegł do niej i mocno ją przytulił. - Gdzie byłaś tyle czasu? Martwiłem się.
- Nigdzie. - Odpowiedziała oschle. - Odczep się ode mnie.
          Odeszła, a ten przez chwilę stał ze zdziwioną miną. Nie rozumiał, co nagle się stało. Dlaczego była tak oschła? Nigdy wcześniej się tak nie zachowywała. Zawsze była wesoła, uśmiechnięta, a go odrzucała tylko w ramach żartu, a teraz?


* * *

- Gdzie byłeś całą noc? - Zapytała, gdy tylko wszedł do domu. - U niej?
- U Violetty. - Odpowiedział zgodnie z prawdą. - Jak ją znalazłem była pobita.
- I co z tego? - Spojrzał na nią zdziwiony. - Dlatego wolałeś zostać z nią niż wrócić do mnie? - Spytała z pretensjami. - To świetnie.
            Wyjęła walizkę.
- Lepiej będzie jak zrobimy sobie przerwę.

* * *

Oto ten nietypowy rozdział xd Chciałam zrobić wspominki, żeby trochę przybliżyć Wam historie Leonetty i mam nadzieję, że mi się udało :)
Jak widzicie Leonara ma kryzys, ale nie myślcie, że to koniec ^^
Czekam na Wasze opinie :*

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Boski rozdział :***
      Te piękne wspomnienia .
      Leonetta ...
      Zrób koniec Leonary !
      Proszę :**

      Ellie

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. NIEEE! RUJNUJESZ MI ŻYCIE LEONARĄ!! PISAŁAM CI TO JUŻ NA GG, ALE CO TAM!
      Boski ;* Te wspomnienia sa piękne ;*
      Violetta oschła ;*

      Czekam na nn ;**

      Usuń
  3. Bombowy rozdział Leonara ma kryzys jej xd
    czekam na next;)
    i pozdrawiam
    Werkaa Blanco

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożeeeee, jakie cudo!
    podziel się talentem <333
    oddaj trochę :) tobie i tak go nie ubędzie ;**
    mmmoja leonetka! :D
    hyhy leonara ma pod górkę :) oby tak dalej xD
    boskie te wspomnienia :*
    oschła violka :/ tak jej zostało :(

    kocham ciebie i twojego bloga <333
    weny czasu i checi na napisanie nastepnego ;**
    buziaki :***
    ~Madziuś ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski rozdział <3
    Cudoo ^^
    Już nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału hehe
    Laska powiem Ci tylko jedno : Masz taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaki wielki talent :**
    Buziaczki :3
    Ps. Wesołego jajka i mokrego śmigusa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet sb nie wyobrażasz jakie to piękne <3
    Lara sie chce wyprowadzić, jeeej!
    Ahh te wspomnienia Leonetty :D
    León i Vilu coraz bliżej...
    Aww...^^
    Kocham!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku! To było wspaniałe! Brak mi słów! To nie sprawiedliwe ! Nie powiedziałaś mi, że dodałaś rozdział! Ja być obrażona! Nie żartuje. Po przeczytaniu takiego cuda nie można byż obrażonym. Wspominki, wspominki... słodziutkie. Jeszcze te ich rozmowy. To jest po prostu coś pięknego. Tak Lonara przechodzi kryzys! Jak przeczytałam ich perspektywe to sobie pomyślałam: jajku, ale ta Lara ma tupet! Niech się wyprowadza więcej będzie miejsca dla Violetty XD. Ale ty przecież ich pogodzisz. Ty tak lubisz mnie nimi torturować XD. Serio lubie nawet Leonare, ale u ciebie nie. Lara jest taka, taka... BLE XD. Dobra kończe kolejny beznadziejny kom XD.

    Kinga Blanco

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe wspomnienia Leonetty *.* Kryzys Leonary o takkkk xdd Jak zawsze genialny rozdział <33 Wchodzę na twojego bloga patrzę a tu 2 rozdziały miałam do przeczytania ^^ Kończę ten komentarz xddd Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, chcę napisać długi komentarz ale po prostu nie umjem ... brak mi słów na taki piękny rozdział.
    Potrafisz sprawić, że ryczę jak dziecko, twoje rozdziały są świetne, no brak mi słów <3
    Leonetta co raz bliżej, Lenara co raz dalej <3
    Te wspomnienia ... <3
    Dziewczyno masz ogromny talent i tylko ci go pozazdroscić! <3

    http://violettameganleon.blogspot.com/ <-- zapraszam do mnie c;

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny rozdział. Lara nie wytrzymuje nerwowo . Rozumiem ją :-)
    Vilu i Leon wspominają :-)
    Świetny rozdział
    MASZ TALENT :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Vilu oschła , matko !!
    Leonara ma kryzys czyli to znaczy ,że niedługo ich koniec??.
    Ale Lara zazdrosna <33
    Leoś został z Vilu jak sweet !!
    Czekam na nexta! !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie ci wyszły te wspomnienia. Tak po krótkiej rozmowie znowu wspomnienia.... Fajnie.Czekam na next i pozdrawiam. Besos :*
    Te amo <3
    PS dziękuję że tak szybko rozdział :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny ♥
    Ja już chcę Leonette!!
    Czekam na next ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Leonetta 4 EVER!!!!! Super rozdział! Ale plisss napisz dlaczego viola sie zmienila Proszee!!!!!!!!! Pewnie wszyscy chcą to wiedzieć! No plis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny czekam na next ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudo !!
    Czekam na next !!~ Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudo <3 pięknie piszesz !!!
    Czekam z niecierpliwością na następny !!!
    Masz talent

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale superowy rozdział!
    Wkrecilam się w twoje opowiadanie :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Oby koniec Lenoary :P nie nawidze jej !!
    oooo Oni byli w sobie zakochami OOOOOOOO So cute <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na next :D Jak zwykle świetnie !!

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi sie to, ze Leoś poruszył ten temat... ! Leonara sie psuje jejj! Leonetta sie przybliża! Nie będę ci pisała ze mi sie podoba bo każdy jest wspaniały !!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. A niech sie wypowadza ja chce leonette

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest świetny czekam na nexta nie mogę się doczekać kiedy dodasz :D

    OdpowiedzUsuń