4.29.2014

Co ta nuda robi z człowiekiem?

Dzisiaj doszłam do wniosku, że pisząc rozdział w zeszycie, WSZYSTKO mi się miesza. Nie jest źle z czynnościami i dialogami, ale kiedy biorę się za opisy, uczucia itp... Mam ochotę rzucić to w cholerę. Wszystko się miesza, co chwila cos kreślę i po prostu tylko psuję sobie nerwy. Po tym jak skreśliłam kolejny akapit, wyrzuciłam zeszyt przez okno. (Miejmy nadzieje, ze mamie nie zbierze się na pielęgnowanie ogródka xd) Tak, rozdziału nie ma, ale spokojnie... Napisze go jak odzyskam kompa xD Wzięło mi się później na przemyślenia xd O czym? Głównie o blogu, mojej przyszłości itd xd Ale zapewne interesuje Was pierwszy temat, więc przejdźmy do rzeczy.

1# Blog ma więcej niż 6 miesięcy, ponad 150 tysięcy wyświetleń i myślę, że statystki są w miarę dobre. Do czego zmierzam? Byłam ostatnio na blogu, który ma około 15 tysięcy wyświetleń i o około 20 obserwatorów więcej. Zastanawia mnie, jak dużo osób mnie czyta. Wiem, że ten gadżet dodałam dopiero jakoś po 50 rozdziale i może to dlatego u mnie jest ich tak mało. Nie mam pojęcia xd. Prośba do Was? Jeśli się nie dodaliście, a czytacie moje wypociny, naprawdę będę wdzięczna za jak to zrobicie. Chciałabym, aby to była wiadomość dla mnie o tym, kto to czyta. Niestety nie wiem, czy mogę to wywnioskować po gadżecie, który dodałam o wiele za późno.

2# Myślałam także nad starym opowiadaniem. Nie było doskonałe, późniejsze rozdziały były pisane "spontanicznie". Na regule "jak wpadnie mi cos do głowy podczas pisania, będzie w miarę ciekawy rozdział, a jak nie, nudy jak flaki z olejem". Mimo to dużo osób pisało, że pokochało to opowiadanie. Nie potrafię tego pojąć, ale najwyraźniej mamy inny gust xDDD Zaczęłam także myśleć, czy wolicie tą historię, czy starą. Ja wiem, że ta jeszcze się nie rozkręciła, ale chciałabym znać Waszą opinie. Zaraz dodam ankietę na ten temat i mam nadzieje, że zagłosuje w niej dość sporo osób :)

3# Pamiętacie OS (nie chce mi się szukać tytułu, a nie wiem czy jest dokładnie taki jaki pamiętam xddd) o żołnierzach, Vilu była żoną Marco itd? xd Mówiłam, że go zakończę, ale... KOBIETA ZMIENNĄ JEST! Doszłam do wniosku, że spróbuję go napisać. Ale zrobię to w następujący sposób: 1 i 2 część przywrócę do wersji roboczej, napiszę kolejne i dopiero wtedy będę je po kolei dodawać, systematycznie. 1 i 2 także dodam ponownie, bo zapewne niektórzy już zapomnieli o nich (np. ja xDD)

Mam nadzieje, że ktoś to przeczytał, wykona moje prośby i obiecuję, że od dzisiaj ograniczam notki informacyjne xddd

11 komentarzy:

  1. Tak!Napisz dalej tego OS tytuł był Poznaj swojego męża
    i na niego właśnie czekam xD
    ps. Pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  2. A na które opowiadanie masz więcej pomysłów? Które wolisz pisać?
    Mi oba opowiadania bardzo się podobają i nie umiem wybrać które dlatego się pytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinna być jeszcze odpowiedź oba. ;D
    Tak zmieniając temat, to w wynikach konkursu na OS podałaś zły adres do bloga Joli. Pisałam to tam, ale chyba nie zauważyłaś... ;)
    Pozdrawiam i czekam aż naprawią Ci komputer.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam !!!
    Czekam na rozdział !! ~ Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam go bardzo dobrze czytał,am je pokilka razy.I już niemogę się doczekać na 3część pozdrawiam AGA VERDAS <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytalam wszystko i wydaje mi sie ale nie musisz mnie sluchac ze najpierw moze skoncz fajnie te pierwsze opowiadanie bo fajnie sie zaczynalo krecic z ta Emma i Tomasem i ciaza Violki a jak tamten skonczysz to wrucisz do tego. Przepraszam ze tak zle jest napisane ale mam popsuta klawiature i inaczej sie nie da. A zrobisz jak uwazasz. Czekam na opdowiedz i pozdrawiam. Buziaki
    Te amo

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się że Martyna ma racje :D Pisz na razie stare opowiadanie a jak je fajnie sformułujesz i skończysz to weźmiesz się za ten. To znaczy to jest twoja decyzja. Jak wygodniej ci pisać to tak będziesz ale ja bardzo pokochałam te pierwsze opowiadanie i miało być tak Pięknie <3 że trochę szkoda go opuszczać a tutaj zaczęłaś i jeszcze się nic takiego nie przydarzyło, więc lepiej chyba pierwsze. Mam nadzieję że posłuchasz się nas ale i tak jak będzie ci wygodniej to ak będizesz pisała. A rozdziały nie były tandetne tylko śliczne <333. Pozdrawiam ;***
    Kwiatonator <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, nie pamiętam tego OS'a bo niestety nie czytałam ;/
    Ale zaciekawiłaś mnie także czekam na niego z niecierpliwością <3
    Mi to jest obojętne, którą historię będziesz pisać, bo i tak będę czytać ;3
    Uwielbiam twój styl pisania ;D
    Także czekam ♥
    Ś. :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Pamiętam tego cudownego OS'a
    Jeżeli chodzi o tamto opowiadanie było genialne ale to też mi się podoba więc nie pomogę ci :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam wolę 2 opowiadanie bardziej mu się jakoś podoba. :-)
    Ale twoje zdanie ma być :-)
    Vilu Verdas :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. JAK USTAWIĆ. PROFILOWE ?????!!!!!!
      Plis powiedzcie

      Usuń