4.24.2014

... bo ja kocham notki informacyjne!

Kolejna dawka informacji, których nie czytacie ^^

1# Mój drugi blog jest póki co zablokowany. Powód? Mam inny pomysł. Myślę, ze lepszy. Chcę napisać pare rozdziałów do przodu, ogarnąć zakładki, wygląd itp, a potem wy przyjdziecie na gotowe :D Odblokuję go prawdopodobnie 16 maja. Może wcześniej, może później... Będziecie informowani ;)

2# Jutro (piątek) postaram się napisać rozdział. Jeśli mi się nie uda, zrobię to w sobotę lub niedzielę. 

3# Zbliża się majówka, więc postaram się dodawać rozdziały z jakimiś mniejszymi odstepami czasowymi, ale nie ukrywam, że chcę jak najszybciej napisać rozdziały na nowym blogu, zeby szybciej go odblokować.

4# Odeszłam z dwóch blogów ^^ Spokojnie, zapewne ich nie czytacie xd To jest kolejny powód dzięki, któremu mam więcej czasu ;)

5# Dziękuję wszystkim za życzenie powodzenia na egzaminach. Jutro jest już ostatni dzień, więc będę miała już lekko :]

6# 5-7 maja wyjeżdżam, dlatego nic się w tym czasie nie pojawi na blogu. Spróbuję napisać coś na tablecie, ale zapewne nie będzie tam WiFi ://

7# Publicznie muszę podziękować Ellie za, przed chwilą napisaną, instrukcje, która miała na celu wyjaśnienie mi, jak korzystać z toaleta <3

Oto ona:


Kto przeczytał daje mi w komentarzu... "Nie umiesz pisać" ^^

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Brawa mi się należą .
      Taką piękną instrukcje ci napisałam ♥
      Ma się ten talent xddd
      A Teddy o trójkątach pisała xddd
      Dobra muszę się uspokoić .
      Co ja ci mogę jeszcze napisać ?
      Czekam na rozdziałek .
      Miłego wypoczynku

      Ellie ♥

      Usuń
    2. Dobra przez to wszystko zapomniałam dopisać kilka rzeczy .
      Umiesz pisać .
      Powodzenia w testach .
      Nie dziękuj :D
      Dziękuje Teddy .
      Wiem , że to hit :D

      Usuń
  2. Cieszem sie ze prawdopodobnie bd jutro rozdzial;) Przeczytalam wszystko ale nie napisze tego co chcesz xDD bo umiesz pisac. Zapraszam do sb na nowy rozdział mystory-jortini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. "Nie umiesz pisać"
    Ale umiesz :D
    Powodzenia na osttaniej części i tak, instrukcja Ellie to hit xD

    OdpowiedzUsuń
  4. "Nie umiesz pisać"
    Ale każdy wie że umiesz :D
    Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. "Nie umiesz pisać"
    Nie zgadzam się z tym co na górze napisałam, ale jak trzeba to trzeba ;) Ale piszesz świetnie :)))
    Ja Ci jeszcze nie życzyłam powodzenia. Ale teraz Ci życzę xd <333
    Świetna instrukcja ;p
    Tak więc czekam na rozdzialik ;**
    Pozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń
  6. A podetrzeć się to co?!


    Czekam na rozdział ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups...
      Zapomniałam ..
      Nicol się nie musi podcierać :D

      Usuń
    2. O to samo się miałam pytać xD Ale wtedy by jeszcze musiała umyć ręce i je wytrzeć ;D
      „Nie umiesz pisać”...
      Ale masz świadomość, że to nieładnie zmuszać ludzi, żeby tak bardzo kłamali? Wiesz o tym prawda? Hmmm? Mam nadzieję, że tak! Bo powinnaś wiedzieć, że piszesz cudownie, perfekcyjnie, genialnie, wspaniale, świetnie, po prostu idealnie <3 Wszyscy się uwielbiamy i kochamy *-* Całuję i pozdrawiam ;* /Katarina

      Usuń
  7. "Nie umiesz pisać"
    Ale każdy wie że umiesz :D
    Pozdrawiam :*
    Martynaa Z. ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ellie zapomniałaś tylko o jednym. TRZEBA SPUŚCIĆ WODĘ!!! I umyć rączki <3
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  9. No wiem :D
    Ale Nicol i tak by tego nie zrobiła xdd
    Była to instrukcja szczegółowa :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie umiesz pisać ;p
    Myśle tu o sb, więc SIEDZIEĆ CICHO!
    DLACZEGO MNIE PRZY TYM NIE BYŁO?! Eh, Misiek świetna instrukcja :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ty umiesz czytać.
    Ale jak chcesz. Nie umiesz pisać;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zgadzam się z tym, że "nie umiesz pisać". :D
    Umiesz, umiesz. W takim razie czekamy na rozdziały ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytać następnego zdania ;*
    "Nie umiesz pisać" 
    Piszesz świetnie! Daj talentu!!! Plosse! ~Niky·Verdas

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie umiesz pisać xdd nie ma to jak Ellie i jej instrukcja xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę się doczekać! Kiedyś pisaąłm z anonimka a teraz mam konto! Czy morzesz mnie zaprosić na twojego bloga? Bo mi się bardzo podobają twoje opowiadania! O TO MÓJ EMAIL marcelinadrb@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaprosisz mnie też??? Mój email: annakinga.konsek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ,, Nie umiesz pisać " ale to wstyd żeby zmuszać ludzi do takiego kłamstwa :-D
    Kiedy rozdział??
    Vilu Verdas

    OdpowiedzUsuń